Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku, jota EI kiinnosta Estellen kastejuhla?

Vierailija
22.05.2012 |

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Lapsia syntyy koko ajan ja heitä kastetaan, ei se nyt mikään ihme juttu ole että täytyisi koko tapahtuma lähettää kaikelle kansalle.

Ja ei, en ole kateellinen. Omia lapsia ei ole kastettu, saavat sitten aikuisina itse päättää, liittyvätkö kirkkoon.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös. Minua ei kiinnosta mitkään kuninkaallisten touhut sitten yhtään.

Vierailija
2/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen huomenna kuvan tilaisuudesta lehdestä, se riittää. Enempää ei kiinnosta. Lisäksi tuo "suloinen Estelle". Mielestäni kaikki vauvat ovat suloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei todellakaan kiinnosta!!

koskaa ymmärtänytkään viktoria-väkäleuan palvontaa!

Vierailija
4/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
5/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun yksi teki aloituksen siitä että itkee katsellessaan niitä ristiäisiä... Siis ihan oikeesti.................

Vierailija
6/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Lapsia syntyy koko ajan ja heitä kastetaan, ei se nyt mikään ihme juttu ole että täytyisi koko tapahtuma lähettää kaikelle kansalle.

Ja ei, en ole kateellinen. Omia lapsia ei ole kastettu, saavat sitten aikuisina itse päättää, liittyvätkö kirkkoon.

Nimiäiset pidettiin ja siinäpä se...

Vierailija
7/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin aika merkittävä ihminen.

Vierailija
8/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule saavuttamaan kruununperillisen asemaa. Ruotsista tulee tasavalta ennenkuin Estelle on aikuinen.

Vierailija
10/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos verorahoilla loisiminen ja pärstänsä näyttäminen kekkereissä tekee merkittäväksi niin huh huh.

Vierailija
11/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttiutta olla kiinnostumatta, mitä ympärillä tapahtuu. On kuitenkin aika merkittävä ihminen.

Olen sitten mielelläni juntti. En tiedä kuninkaallisista tuon taivaallista, eikä kiinnostakaan tietää.

Vierailija
12/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, hädin tuskin tiedän, mistä on kyse, eikä muuten ole niin nuukaa. :)

Vierailija
13/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estellestä ei voi käyttää sanaa merkittävä. Pikemminkin se on julkkis.

Vierailija
14/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo vieläkään saanu nimee? Eikö se kakara oo jo kohta vuoden ikänen

Vierailija
15/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt liitettiin kirkkoon.

Vierailija
16/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sossut olisivat voineet pelastaa. Pakat jostain ristiäisitä kun meidän keskuudessamme tapahtuu tällaista pienille lapsille.

Vierailija
17/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen huomenna kuvan tilaisuudesta lehdestä, se riittää. Enempää ei kiinnosta. Lisäksi tuo "suloinen Estelle". Mielestäni kaikki vauvat ovat suloisia.

no mun mielestä ei todellakaan ole, rumia vauvoja on ja Estelle on jotenkin aivan extrasuloinen söpöliini.

Mutta nuo ristiäiset ja kuninkaallisten touhut ei sinäänsä kiinnosta, tämä perhe vain vaikuttaa sympaattiselta.

Vierailija
18/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mielestä ei todellakaan ole, rumia vauvoja on ja Estelle on jotenkin aivan extrasuloinen söpöliini.

Mutta nuo ristiäiset ja kuninkaallisten touhut ei sinäänsä kiinnosta, tämä perhe vain vaikuttaa sympaattiselta.

Olen kanssasi samaa mieltä että osa vauvoista on aika hirvittävän näköisiä, mutta ei tuo estelle ole kyllä mistään suunnasta katsottuna ainakaan söpö.

Vierailija
19/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä että osa vauvoista on aika hirvittävän näköisiä, mutta ei tuo estelle ole kyllä mistään suunnasta katsottuna ainakaan söpö.

Aijaa, no sulla on erikoinen maku sitten. Minkä näköinen vauva sitten on mielestäsi söpö?

Vierailija
20/23 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa juhlitaan kun harmaahiuksinen vanhus on ollut kuningattarena 60 vuotta

Ruotissa juhlitaan vauvaa ja hienostoväki on tullut paikalle upeissa puvuissa

Mielummin seuraan sen pikku neidin touhua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi