Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyörsi puheensa, mitä teen?

Vierailija
22.05.2012 |

Mies on puhunut pidemmän aikaa, että meille voisi tulla toinen lapsi. Itse en ajatuksesta kovin innostunut, mutta pikku hiljaa mies sai minut puolelleen. Sovimme, että jätän ehkäisyn pois loppuvuodesta ja näin sitten tapahtuikin. Kuukautiskiertoni ei kuitenkaan palautunut normaaliksi ja nyt olen saanut siihen sekä ovuloimattomuuteen hormoneja. Kaikesta tästä mies on ollut tietoinen, mutta nyt yhtäkkiä pyörsi puheensa ja sanoi, ettei haluakaan lasta. Mitä minun pitäisi tehdä? Hyväksyä miehen kanta ja lopettaa yrittäminen? Entäs kun syön hormoneja kiertooni ja olen niiden takia kärsinyt mielialan vaihteluista, kivuista ym. Nytkö sitten pitäisi taas alkaa syömään e-pillereitä kaiken tämän jälkeen? Kondomia mies ehdotti, mutta tiedän ettei hän siitä tykkää, enkä minäkään. Mies puhui, että ehkä puolen vuoden päästä hän olisi valmis saamaan vauvan. Entäs jos ei olekaan? Olen kuitenkin jo 36-vuotias, ettei tässä kovin kauan voi odottaakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi aivan aivoton, vai eikö osaa katsoa, mitä sinä olet joutunut kestämään?

Vierailija
2/3 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollaisen tuuliviirin kans voi elää? Mikä muuttuu puolessa vuodessa?

Meillä meni viimeisen yritykseen 3 vuotta, onneksi mies oli mukana koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinä aikana muuttuisi? Sinuna lopettaisin seksin miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan