Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon mielestäsi mies voi puuttua työpaikanvalintaan työnhaussa?

Vierailija
21.11.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies voisi sanoa mitä työtä saan hakea ja mitä en? Ei tietenkään voi puuttua millään lailla, mutta kaikesta pitää pystyä keskustelemaan. En esim. hakisi kaukana olevaa työpaikkaa keskustelematta mieheni kanssa asiasta.

Vierailija
2/5 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin olisi, jos työajat olisi poikkeavat tai kyseessä olisi vuorotyö. tai jos paljon työmatkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toki se miehellekin kuuluu, että otanko yötyötä ja miten pitkä työmatka tulee. Hain yhtä työtä aika kaukaa (tunti työmatkaa täällä maalla on pitkä... ) ja mies sanoi suoraan, että ei halua mun sitä saavan. Ja sai toki sanokin, olin samaa mieltä.

Ja toki sekin kuuluu, että meinaanko vaihtaa työtä huonompipalkkaiseen, sillä se vaikuttaa meidän yhteiseen talouteen.

Vierailija
4/5 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi minun pääsevän työpaikkaan, jossa MAHDOLLISUUS todella hyviin tuloihin, mutta on näreissään, kun haen myös työhön, jossa huomattavasti pienempi palkka, MUTTA kyseessä pieni firma ja työtehtävät mieluisammat :(

Hänestä en saisi edes hakea jälkimmäiseen työhön, mutta hain kuitenkin. Olen siis päässyt toiselle haastattelukierrokselle hyvätuloisemmasta työpaikasta, MUTTA kyseinen työ on jonkinlaista puhelintyötä (ei toki sentään lehtimyyntiä yksityisille). Ärsyttää, kun mies katsoo oikeudekseen puuttua MINUN TYÖNHAKUUN! Olen ennenkin sanonut, että olkoon isä lapsilleen, minulla on ihan omakin isä vielä olemassa :(((

Vierailija
5/5 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten. Ja meillä ei kyllä mies sanele että tekeekö vaimo vuorotyötä vai ei. Kun on sairaanhoitajan kanssa naimisiin mennyt, niin silloin on myös tiennyt että vuorotyöläisen otti. Miehellä on sanottavansa ainoastaan silloin jos esim. mieheltä vaaditaan enemmän kotona oloa jos esim. halutaan lapset hoitaa kotona, kuten meidän tilanteessamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän