Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ja oma migreeni

Vierailija
14.11.2005 |

Jäin tänään kotiin 1,5v. lapseni kanssa. Lapsella oli hiukan lämpöä, nenä vuotaa kuin Estonian keulaportti ja hän yski koko viime yön.

Itselleni iski aamuyöstä (valvomisen vuoksi?) tajuton migreeni. Pahin aikoihin!

Miten te muut selviätte tällaisesta? Kun lääkkeet eivät enää auta...

Tämä päivä on mennyt kuin sumussa. Aamupäivä oli pahin. Reaktioni olivat hitaita, pilkkuja vilisi silmissä, oksensin muutaman kerran. Onneksi lapsi oli tavallista väsyneempi, joten leikit olivat rauhallisia. Hän nukkui pitkät päikkärit, jolloin nukuin itsekin. Migreeni helpotti hiukan sen jälkeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä, jos lääkkeet ei tehoa, olen suosiolla oksentanut mahan tyhjäksi ja nukkunut pari tuntia, niin olo on helpottanut. Muutaman kerran on lapsen nähen tullut kunnon migreeni ja sillon olen suosiolla laittanut jonkun filmin pyörimään ja olen ite yrittänyt torkkua.

Tosin mulla kohtuu rauhallinen tenava, joka on myös ymmärtänyt, että äiti on kipeä ja on ollut aina kuin enkeli ;)

En nyt tiedä, päteekö tuo oksentaminen joka tapaukseen, mutta itellä olo helpottuu heti kun olen oksentanut oikein olan takaa ;)

Vierailija
2/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään maailmassa ei ole vituttavampaa, kuin idiootit, jotka vetävät migreeniin Buranaa, Clotamia, Miranaxia ja Panacodia, ja sitten itkevät kun ei auta millään. Ja niitä täsmälääkkeitä ei voi millään ostaa kun ne ovat niiiiiiiiiiiiiiin kalliita, vaikka useimmilla ne vievät koko kohtauksen pois tunnissa. Ja sitten valitetaan.

En nyt tarkoita että ap kuuluisi tähän ryhmään, mutta kun teksti vaan kuulosti niin tutulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranasta luovuin jo vuosia sitten kun tajusin että kyseessä on migreeni eikä tavispäänsärky.

Alpoxen toimii lääkityksenä tällä hetkellä. Jatkuvaa estolääkitystä ei ole, sillä kohtauksia tulee kuitenkin sen verran harvoin.

Ymmärrän kuitenkin nro 3:n näkökannan. Minulla on pari kaveria jotka kärsivät " jatkuvasti järkyttävästä migreenistä" , mutta käyttävät buranaa koska " oikeat lääkkeet ovat niin kalliita" . Migreenin takia heillä opiskelu on heikkoa, mutta bailaus kyllä sujuu... Huoh.

t: AP

Vierailija
4/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on tullut tilanteita, kun et vaan saa ketään, ja pakko on jaksaa. Yritän kehittää leikkejä, joissa voin olla suhteellisen paikoillaan, tai sitten tosiaan laittanut myös telkkarin lapsenvahdiksi.

Itselläni kohtaus ei mene ilman noita migreenilääkkeitä ohi, ja jos sattuvat olemaan loppu, tulee usein sairaalakeikka. Siksi soitan ajoissa apua... (ja pidän yleensä lääkevaraston ajan tasalla...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi