Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako Cipralex ahdistuneisuuteen?

Vierailija
22.05.2012 |

Itse juuri aloittelin kyseistä lääkettä ja toistaseksi olo melkein pahempi!! Pliis kokemuksia kaipaan, kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni yli 3 viikkoa ennenkuin alkoi auttamaan. Olo vaan paheni ja paheni ja sitten parani. Eli auttaa. Millä annostuksella olet aloittanut? 5mg alussa olisi hyvä ja siitä sitten nostaa vähitellen.

Vierailija
2/9 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alat syömään masennuslääkettä, olo voi olla ensimmäiset VIIKOT aivan järkyttävän kammottava. Henkisesti JA fyysisesti. Kaikkia mahdollisia oireita mitä kuvitella saattaa. Sitten alkaa pikkuhiljaa tasaantumaan.

Lääkkeen TOIMIVUUTTA ja sopivuutta voi arvioida AIKAISINTAAN 2kk kuluttua aloittamisesta. Sitten voi jo jotain "tuloksia" alkaa näkymään.

Kaikilla ei tietysti näin mene, mutta täysin mahdollista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon syönyt sitä. Nyt olisi annosnosto edessä. Kiitos kokemuksestasi :)

Vierailija
4/9 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pahimmissa tilanteissa ei riitä yksinään.

Vierailija
5/9 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tekikö se masennukselle mitään, mutta ahdistus helpotti - huh. Ja tosiaan, otti aikansa ennenkuin lääke alkoi vaikuttaa...

Vierailija
6/9 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää lääkäriltä rinnalle Opamox-resepti, joka auttaa ahdistuneisuuteen heti. Minä söin sitä Cipralexin rinnalla 4vko, kunnes Cipralexin vaikutus alkoi.

Vierailija
7/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen jo reilun 5kk syönyt cipralexia annoksella 15 mg tietysti pikku hiljaa nostaen.nostin lääkkeen vajaa viikko sitten 20 mg kun olo huononi.nyt tuntuu että olo vain pahenee.onko normaalia?vai voiko annos olla liian iso?

Imetän myös.

Vierailija
8/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden sukupolven masennuslääkkeissä on vain vähän kliinisiä hyötyjä useimmille potilaille, kertoo tuore brittitutkimus. Hullin yliopiston työryhmän raportin mukaan masennuslääkkeet auttoivat vain pientä, pahiten masentunutta osaa testatuista ihmisistä.

Yleisimpien masennuslääkkeiden, Prozacin ja Seroxatin, valmistajat sanoutuivat irti tutkimuksen väitteistä.

Tutkimusta johtaneen professorin mukaan ero lumelääkkeitä ja masennuslääkkeitä saaneiden potilaiden parantumisen välillä ei ollut kovin suuri.

–Tämä osoittaa että masentuneet ihmiset voivat parantua ilman kemiallisia hoitoja. Näiden tulosten perusteella masennuslääkkeitä pitäisi määrätä vain kaikkein pahimmin masentuneille potilaille, mikäli vaihtoehtoisilla hoitomenetelmillä ei olla onnistuttu löytämään parannuskeinoa.

Vierailija
9/9 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa moniin eri oireisiin, joita mulla oli esim. sosiaalisten tilanteiden pelko, masennus jne.

Nyt vuosia myöhemmin elämän tilanteen paskamaisuuden takia jouduin alottamaan uudelleen. Tosin mulla on perimänä varmaan joku serotoniinin puute, mutta aluksi rinnalle sain opamoxin, koska cipralex ei vaikuta heti.

Cipralexista tuli aluksi aivan hirveä olo, olin kuin krapulassa koko ajan, hermostunut yms, mutta opamox tasoitti sitä. Eli tasoitti niitä aloitusoireita, jotka ovat normaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän