Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et lähetä samantien viestiä huutismyyjälle, kun ostat tuotteen?

Vierailija
22.05.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi hirvee hinku saada se tuote ja joskus kovaankin hintaan, mutta sitten loppuu kiire. Aika hätäseen lähtee uudelleen myyntiin...

Vierailija
2/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin yhteydenottoon vuorokauden sisällä huudon päättymisestä.

Ei kaikilla ole mahista päivystää koneella 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voitan huudon korotusautomaatilla, enhän ole koneen ääressä kyttäämässä että voitinko vaiko en.

En välttämättä edes muista koska huutoaika loppuu, nähkääs. Ja jos en ole sähköpostin äärellä niin en huomaa sinnekään huutiksesta tulleita viestejä.

Mitä ihmeellistä tässä on?

Vierailija
4/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voitan huudon korotusautomaatilla, enhän ole koneen ääressä kyttäämässä että voitinko vaiko en.

En välttämättä edes muista koska huutoaika loppuu, nähkääs. Ja jos en ole sähköpostin äärellä niin en huomaa sinnekään huutiksesta tulleita viestejä.

mitä olet tekemässä. Ostat vaan mutta et seuraa olenkaan saitko ostettua jne. Kyllä mun mielestä pitää olla sen verran kiinnostunut, että toimii nopeasti eikä vetkuttele. Ei ole pakko huutaa jos ei kiinnosta!

Vierailija
5/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olet tekemässä. Ostat vaan mutta et seuraa olenkaan saitko ostettua jne. Kyllä mun mielestä pitää olla sen verran kiinnostunut, että toimii nopeasti eikä vetkuttele. Ei ole pakko huutaa jos ei kiinnosta!

Eikös korotusautomaattia yleensä käytetä siksi,että ei ehdi itse olla paikalla huutamassa??

Vierailija
6/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeuttaisi huomattavasti kun sitä ei tarvitsisi erikseen kysellä ja jäädä odottelemaan myyjän vastausta. Ja vielä kun pk:t olisi valmiiksi ilmoitettu, niin olisikin jo huippua.

Vierailija
7/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ottaa yhteyttä vaikka vuorokauden kuluessa, niin mikä ongelma sekin muka on?

Ymmärrän närkästyksen, jos ei yhteydenottoa kuulu ollenkaan, mutta kyllä 1-2 vuorokautta on ihan kohtuullinen aika. Monessa ilmoituksessa muuten lukeekin esim. että "odotan ostajan yhteydenottoa kolmen vuorokauden kuluessa huudon sulkeutumisesta".

Myyjän vakioviesti tarvittavine tietoineen toki nopeuttaa maksuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi