Huutajista pystyy ennustamaan kenelle joutuu negan antamaan.
Esimerkiksi se jos yhteydenottoa ei kuulu päivässä huudon sulkeutumisesta on hyvä ennusmerkki.
Silloin on turha perään huudella, laittaa 6.päivänä huudosta suoraan negapalautteen ja tuotteen uudelleen myyntiin.
Kommentit (10)
Jos ei viikkoon mitään kuulu niin tosiaan tavara uudelleen myyntiin, sehän on ihan selvä.
Mulla huutomeilit tulee eri tilille jota en todellakaan jaksa tarkistaa joka päivä. Silti lunastan aina huutoni.
Mulla huutomeilit tulee eri tilille jota en todellakaan jaksa tarkistaa joka päivä. Silti lunastan aina huutoni.
myyjälle viestiä heti kun olet tuotteen ostanut?
myyjälle viestiä heti kun olet tuotteen ostanut?
No sama ku muussakin elämässä, laiskuus ja kiire. Jos kohde sulkeutuu 28.5. kello 13 ja katson postini 31.5 aamulla niin viivettä tulee. Huuto.netin säännöt muuten turvaavat kaksi viikkoa yhteydenottoihin joten miksi hötkyillä?
eikä niitä voi myyjä tiukentaa itselleen sopivammiksi. Toki voi yrittää, mutta yhteiset säännöt menevät yksityisen laatimien edelle.
Omalla tyylilläni taas en ole antanut yhtään negaa ikinä kenellekään. Huutaja saa tilinumeroni vakioviestissä. Jos maksua tai sähköpostia ei tule viikon kuluessa, laitan ostajalle sähköpostin ja siihen uudestaan tilinumeroni. Aina on toiminut 1-2 muistutusviestillä, ovat pyydelleet anteeksi kun unohtui tai olivat lomalla. Ja olen saanut maksun ja laittanut tavaran postiin. Miksi nipoilla noin tiukkojen aikataulujen kanssa, kun huutiksen säännötkään eivät moista tue?
tuolla sinun systeemilläsi saldo olisi alle 1000 ja itsellä olisi pitkä rivi negaa siitä, että ostaja maksanut ajoissa ja silti olen lätkäissyt kielteisen palautteen.
vakioviesti ostajalle jossa on tilitietoni. Viikon kuluttua laitan huomautuksen ja kahden viikon kuluttua nega ja kohde uudestaan myyntiin. Onneksi kovin montaa hupihuutajaa ei ole noihin minun kohteisiini sattunut.
itse myyjänä laitan samana päivänä tilinumeron ja pyydän ilmoittamaan kun on maksettu.
Ja aina on viimeistään kolmantena päivänä ostaja ottanut yhteyttä.
Kerran oli ostaja josta ei viikkoon kuulunut mitään,laitoin muistutusviestin ja samantien maksoi rahat tilille.