Tyylin päivittäjä kaipaa vinkkejä hiusmalleista ja asukokonaisuuksista
Voisittekohan te asiaan enemmän paneutuneet linkata mulle jotakin hyviä tyylivinkkejä, joista voisin saada uutta ideaa ja eloa olemukseeni.
En ole rahapulassa kovin paljoa panostanut itseeni viime vuosien aikana ja kulkenut vain venyneissä ja turvallisissa tunikoissa, trikoissa, neuleissa ja farkuissa jne.. nyt olisin mielestäni ansainnut jotain uutta :)Kaipailisin helppoja ja edullisia käyttövaatteita ja vinkkejä miten yhdistellä mielenkiintoisesti jne. En tarvitse työssä mitään erityistä, vapaa-ajan rento vaatetus on sopiva. Sen sijaan kyläilyihin,
Olen 33-vuotias ja laihduttanut vastikään n. 10 kg (pituus 165 cm ja paino nyt n. 80 kg)
Olen vartalolta sopusuhtainen, mutta ylimääräistä on vielä sellaisen 10-15 kg. Vatsamuhkuraa ja röllykkää löytyy, mutta saliharjoittelun myötä reidet ja peppu alkaa olla aika ok. Polvet on vahvat ja tosi epänaiselliset, mutta silti suht tasaiset. Olen iloinen vahvoista jaloistani, mutta eivät ne kyllä oikein ole hamekelpoiset. Rintaliivit ovat useimmiten kokoa c75-80 ja ylävartalossa heikoin lenkki on käsivarret, jotka ovat sekä lihaksikkaat että löllön peittämät.
Olen myös menossa kampaajalle ja ideat vielä hukassa hiusmallinkin suhteen. Hiukset ovat päässeet rauhassa kasvamaan tasamittaisiksi ja reilusti olkapäille ulottuviksi, joten niistä saa kyllä vaikka mitä. Hiukset ovat ohuet, mutta niitä on runsaasti ja ne ovat tosi tylsän väriset hiekanharmaanruskeat. Täysin lyhyt mallikin minulle sopii, mutta siis millainen?? Ja lyhyt tukka minulla on viimeksi ollut alle 27-vuotiaana ja jotenkin pelkkään, että näytän sitten jotenkin tosi vanhalta nyt lyhyttukkaisena. Kun olen värjännyt hiuksia syvän ruskeiksi, ja kulmat ehostettu sopii se yllättävän hyvin vaalealle ihollekin.
Mieleltäni olen sellainen hiukan poikatyttömäinen, mutta silti ihan aito nainen :) Olen herkkä, mutta tarpeentullen vahva ja pidän vaaleanpunaisesta ja violetista sekä maanläheisistä sävyistä.
Tässä vielä muutamia juttuja joista en pidä:
täysin musta vaatetus
korkokengät
vahva meikki
merkkipelleily, joskin arvostan laadukkaita tuotteita ja voin käyttää merkkivaatettakin, jos se on oikeasti hyvännäköinen päälläni.
Tulisiko kenellekään ideaa sellaisesta tyylistä, joka minulle voisi sopia hiustyyliä, vaatteita ja kenkiä myöten. Kuvia kaipailen.
Tarkentavia kysymyksiäkin voi tehdä... istun tässä koneella vielä hetkisen.