Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bloggaajan pyöristynyt maha...

21.05.2012 |

Törmäsin tähän blogiin jo jonkin aikaa sitten, mutta vasta nyt kiinnitin huomiota vatsan seutuun. Tietääkö kukaan onko hän todella raskaana?? Tyttöhän on vasta 18, ainakin bloginsa tietojen mukaan...

http://www.thestylebites.com/2012/05/outfit-beach-beach.html

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.... mulla ei oo aavistustakaan onko tuo tyttö raskaana, mut mikäs ihme se olis?

Ja vasta 18?? Monella sen ikäisellä on jo parikin lasta, tietenkään se ei tarkoita sitä että ne ois järjellä tehty/kasvatettu mutta kuitenkin. Nykyään ei oo yhtään outoa että tuon ikäinen nainen odottaisi.

Itse olen sen verran vastuullinen että kävin koulut ja tein töitä muutamia vuosia, rakensin kunnon parisuhteen ennen lasta, mut jokainen maalaa taulunsa tavallaan...

Jos tuo tyttö odottaa niin voin vain toivottaa onnellista odotusta ja onnea tulevaan.

Vierailija
2/2 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon niin utelias niin alkoi heti mielenkiinto heräämään kun kiinnitin huomioni kasvaneeseen mahaan. enkä nyt haluaisi mustamaalata ketään mutta ystävättäreni kertoi nähneensä bloggaajan helsingin yökerhossa edellisenä viikonloppuna useamman drinkin kanssa. tietenkin kyseessähän voi olla alkoholittomat drinksut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla