Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sairas, miten Staffpointin palkkahommat menee silloin?

Vierailija
09.06.2008 |

Osaako kukaan sanoa miten Staffpointin palkka lasketaan jos olen joutunut lapsen sairastumisen takia lähtemään töistä 3h aiemmin kuin listaan on merkitty?

Olen tehnyt Staffin kautta muutamaa päivää vajaat 2kk hommia, kokoajan samassa firmassa periaattessa täysillä tunneilla. Saanko noilta kolmelta tunnilta yhtään mitään vai miten se menee tämmöisissä tilanteissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinulle pitäisi maksaa jos et ole ollut töissä?

Vierailija
2/4 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksettaisiin tuntityöläiselle keskituntipalkan mukaan sairaspoissaoloajasta. Mulla on ko. paikkaan määräaikainen puolen vuoden sopimus, joten luulisi jonkunlaista turvaa olevan mahdolliselle sairasajallekin? Vai onko tosiaan niin ettei vuokratyöläisellä/hänen lapsillaan ole edes oikeutta sairastaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärintod. , niin sairasloman palkan.

Luulis, että sama pätis lapsenkin sairastuessa, jos vaan lääkärintod. on olemassa.

Sen vaativat ehdottomasti.

Vierailija
4/4 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua uusille, mutta elämä on. Montako työpäivää olet tehnyt kahden kuukauden aikana?

Mäkin suosittelen että keskustelet henkilöstösihteerin/henkilöstöjohtajan kanssa. Että tiedät teidän TESsin, olethan pyytänyt siitä itsellesi kopion?

Muista että monessa paikassa vaaditaan lääkärintodistus palkalliselle sairaslomalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi