Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomalle egyptiin,miten saan miehen puhutta ympäri?

Vierailija
21.05.2012 |

Minua kiinnostaisi lähteä egyptiin. Mies on kuitenkin jyrkästi sitä mieltä,että sieltä ei saa muuta kuin mahataudin.

Herkemmin sen tuolta toki saa kuin vaikka kanarialta,mutta kuinka todennäköistä on selvitä ilman mahatautia?

4+ tähden hotellia olen katsonut ja all inclusivella jos sillä on jotain merkitystä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täynnä ählämeitä. Haiseva loukko ja rasittavia tyrkyttäjiä. Viisi tähteä olisi minun minimi tuolla ja sellanen hotelli ettei sieltä tarvitsisi poistua.

Miehesi on oikeassa.

Vierailija
2/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos harkitsette sellasita kohdetta joka passaa molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten lähdet yksin, ja jätät miehen kotiin, jos Egypti on se ainoa vaihtoehto.

Vierailija
4/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisteilla voisi mielestäni pyyhkiä maapallon ihmisten paskaiset persukset, kuuluvat samaan sakkiin raiskaajien, pedofiilien ymv kanssa.

Ap, meillä on suunnitteilla uusi lomamatka Egyptiin, olimme siellä 5 tähden hotellissa viimekesänä (minä, mies ja 2 ala-asteikäistä lastamme)15vrk ja paikka, kulttuuri, nähtävyydet, ilmasto, meri ja kaikki vei sydämemme:-)

Olisi paljon paikkoja joissa olisi kiva käydä, mutta ongelmana on nyt se, että haluamme Egyptiin uudelleen;)

En voi sanoin kuvata sitä merimaailman kauneutta, kymmenien metrien korkuisten koralliriuttojen upeutta, meren värin ylimaallista kauneutta, Kairon nähtävyyksiä ja pyramideja, Sfinksiä jne.jne

Hlökunta oli aivan tajuttoman ihanaa, annoimmekin hotellin johdolle palautetta heistä ja parista hlöstä oikein erikseen heidän nimensä mainiten ja huonesiivoojamme sai loman lopussa muhkean tipin.

Ihana maa ja ihana paikka, se on totta että myyntikulttuuri on siellä varsin aggressiivista mutta ei lainkaan niin pahaa kuin esim Tunisiassa:/

Sanot vain tiukasti "no thank you" ja jatkat matkaasi esim jos käytte siellä Afrikan alueen suurimmalla basaarilla Kairossa.

PS, vatsan väänteitä tuli hieman minulle ja miehelle, lapsille ei mitään, hotellissa oli lääkärin palvelut käytössä 24/7 ja avun sai heti, vääntely loppui päivässä.

Täällä kotisuomessa oksensin ja ripuloin viimeksi huhtikuun alussa 3vrk ajan ja 1h välein, aika heikkoon happeen veti...

Jospa ensitalvena uudelleen..

Vierailija
5/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene vaikka Kreikkaan?

Vierailija
6/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskata astiat kunnolla kotona?

Vierailija
7/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5-

Vierailija
10/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisteilla voisi mielestäni pyyhkiä maapallon ihmisten paskaiset persukset, kuuluvat samaan sakkiin raiskaajien, pedofiilien ymv kanssa.

Ap, meillä on suunnitteilla uusi lomamatka Egyptiin, olimme siellä 5 tähden hotellissa viimekesänä (minä, mies ja 2 ala-asteikäistä lastamme)15vrk ja paikka, kulttuuri, nähtävyydet, ilmasto, meri ja kaikki vei sydämemme:-)

Olisi paljon paikkoja joissa olisi kiva käydä, mutta ongelmana on nyt se, että haluamme Egyptiin uudelleen;)

En voi sanoin kuvata sitä merimaailman kauneutta, kymmenien metrien korkuisten koralliriuttojen upeutta, meren värin ylimaallista kauneutta, Kairon nähtävyyksiä ja pyramideja, Sfinksiä jne.jne

Hlökunta oli aivan tajuttoman ihanaa, annoimmekin hotellin johdolle palautetta heistä ja parista hlöstä oikein erikseen heidän nimensä mainiten ja huonesiivoojamme sai loman lopussa muhkean tipin.

Ihana maa ja ihana paikka, se on totta että myyntikulttuuri on siellä varsin aggressiivista mutta ei lainkaan niin pahaa kuin esim Tunisiassa:/

Sanot vain tiukasti "no thank you" ja jatkat matkaasi esim jos käytte siellä Afrikan alueen suurimmalla basaarilla Kairossa.

PS, vatsan väänteitä tuli hieman minulle ja miehelle, lapsille ei mitään, hotellissa oli lääkärin palvelut käytössä 24/7 ja avun sai heti, vääntely loppui päivässä.

Täällä kotisuomessa oksensin ja ripuloin viimeksi huhtikuun alussa 3vrk ajan ja 1h välein, aika heikkoon happeen veti...

Jospa ensitalvena uudelleen..

Haha, huvittava. Olet samoilla linjoilla rasistin kanssa. Viiden tähden hotellissa kelpaa.

Pedofiilit ja raiskaajat oikeasti vahingoittavat muuten ihmisiä. Se että en väen väkisin tunge johonkin paskalandiaan ei vahingoita ketään, vaan pitää minut ja perheenjäseni tyytyväisenä.

Juntti.

Vierailija
11/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuo heille siellä rahaa ja lapsiperheenä kun matkustamme niin haluamme ja edellytämme myös tiettyä tasoa ja palveluja. Se ei liene sinulta ole pois vaikka teillä ei olekaan varaa vastaavaan.

Ja kyllä, olemme olleet myös 3 tähden hotellissa mutta sitä "huonompaan" emme mene, katsos lomallakin voi "vaatia" asioita kun siitä kerran maksaa.

Mitä junttiuteen tulee niin 1000x mieluummin vaikka tuplajuntti, mitä ikinä ressukka sillä tarkoitatkin, kuin rasisti jonka äo pyörii samalla tasolla kastemadon kanssa, sellaisten kanssa ei ole hedelmällistä kommunikoida koska ette kykene keskusteluun joten tämä olkoonkin viimeinen kommenttini sinulle:)

Ap, sinulle vastaan jos kysyttävää tulee.

-5-

Vierailija
12/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko taksikuskit huijareita? Olen vaan kuullut, et niiden kanssa saa olla tarkkana. Huoh...ehkä mekin joskus taas päästään ulkomaille. Tällä hetkellä taapero on 2v ja toinen syntyy kuukauden päästä! ;)

Vierailija
13/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuo heille siellä rahaa ja lapsiperheenä kun matkustamme niin haluamme ja edellytämme myös tiettyä tasoa ja palveluja. Se ei liene sinulta ole pois vaikka teillä ei olekaan varaa vastaavaan.

Ja kyllä, olemme olleet myös 3 tähden hotellissa mutta sitä "huonompaan" emme mene, katsos lomallakin voi "vaatia" asioita kun siitä kerran maksaa.

Mitä junttiuteen tulee niin 1000x mieluummin vaikka tuplajuntti, mitä ikinä ressukka sillä tarkoitatkin, kuin rasisti jonka äo pyörii samalla tasolla kastemadon kanssa, sellaisten kanssa ei ole hedelmällistä kommunikoida koska ette kykene keskusteluun joten tämä olkoonkin viimeinen kommenttini sinulle:)

Ap, sinulle vastaan jos kysyttävää tulee.

-5-

ja mitä älykkyysosamäärääni tulee niin olen todistetusti kaikkien keskiarvojen yläpuolella kirkkaasti.

Ja luet viestini miten sattuu. Minun lomabudjettini kyllä sallii viiden tähden hotellit, vaikka yleensä vuokraammekin villan uima-altaalla.

Lomalla vaadinkin asioita kuten sinäkin. Ja yksi niistä vaatimuksista on mukava ympäristö mitä Egypti ei pysty tarjoamaan minun vikkelistäni.

Tukehdu erinomaisuuteesi hiirulainen.

Vierailija
14/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. lupaat miehelle, että olette erityisen varovaisia ja syötte vain parhaissa hotelleissa/ravintoloissa ja olette muutenkin turistialuilla eli katukeittiöt, likaiset ovenkahvat, katukauppiaan koskettelemat helyt yms. boikotissa.

2. omat käsidesit mukaan

3. lupaat ja myös pidät lupauksesi eli lupaat satummaista seksiä ja paljon. Tämän lisäksi kun vielä yllätät miehen jollain extrakivalla, mitä mies ei osaa odottaa, niin saat päättää matkakohteen seuraavallakin kerralla.

Jos näillä spekseillä mies ei lähde Egyptiin. niin sitten on jo miehessä vikaa.

Vierailija
15/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei otettu hotellin All Inclusivea, vaan käytiin itse ravintoloissa syömässä. Me emme saaneet vatsatautia, mutta monet suomalaiset jotka olivat tuon All Inclusiven valinneet, sairastivat vatsataudin. Se ei siis ole yksinään mikään pelastus, vaan se että katsoo mitä syö. Ei tuoreita kasviksia (huuhdeltu hanavedellä), ei jääpaloja juomiin yms. Kävimme mm. pitsalla ja syömässä grillattuja ruoka-annoksia ravintoloissa, pullovesi kaupoissa oli edullista. Ja tietysti hampaat pestävä pullovedellä ja käsidesiä käytettävä, niin hyvin selviää ilman vatsatautia.

Sanoisin että pelkästään aurinkolomalle ei Egyptiin kannata lähteä, silloin pääsee huomattavasti helpommalla Etelä-Euroopassa. Mutta jos Egyptin historia kiinnostaa, niin sitten ihmeessä sinne ja Luxoriin yms tutustumaan.

Vierailija
16/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ps, millä eväin sinä noin kritisoit paikkaa jossa et ole ah niin älykästä ja ihanaa peffaasi edes käyttänyt?? Vai onko niin, että oletk kuin oletkin ollut siellä mutta asenteesi vuoksi et nauttinut matkasta+paikalliset haistoivat rasistisuutesi...

-5-

Vierailija
17/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkan alussa kannattaa kertoa minne haluaa taksin vievän ja sopia hinta etukäteen+antaa tasaraha.

Taksikuskeilla on siellä "talla pohjassa" joten se on varsinainen ajelu;)

-5-

Oliko taksikuskit huijareita? Olen vaan kuullut, et niiden kanssa saa olla tarkkana. Huoh...ehkä mekin joskus taas päästään ulkomaille. Tällä hetkellä taapero on 2v ja toinen syntyy kuukauden päästä! ;)

Vierailija
18/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati hänen läheisiään? etpä voisi enempää väärässä olla. Kerrotko 5 millaista säätä siellä oli siellä ollessanne?

Vierailija
19/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/20 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpötila pyöri siinä +35 ja +40 asteen välillä joka päivä. MUTTA se ei ollut tukalaa koska siellä on kuiva ilmanala, täällä kotisuomessa hikoilen jo +25 asteessa koska kosteus% aina korkeampi kuin mitä esim Egyptissä on.

Lisäksi merituuli vilvoitti.

-5-