Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annatte kerhotädeille kevätlahjaksi?

Vierailija
21.05.2012 |

Meillä lapsi menee eskariin ja haluaisin muistaa ihania kerhotätejä, mutta millä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin viime vuonna kortti ja askarrelltiin pienet maahiset(lapsen näkemys kerhotädeistä ja nimi mukaan).Tietysti autettiin kotona.

Olivat tosi otettuja ja ihan fiilikisissä. Näki kyllä, että kiitos tuli sydämestä.

Vierailija
2/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi joku syötävä/ juotava/ poltettava/ piha- tai parvekekukka/ kulutustavara jossa on joku juju?

Epäilen ettei monikaan kerhon/päiväkodin työntekijä halua montaa kymmentä koriste-esinettä tms, vaikka olisi kuinka lapsen itse tekemiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehdottomasti ei mikään koriste-esine vaan jotain minkä voi mieluusti syödä tai juoda pois. Kynttilöitäkään en suosittele ja kukatkin ovat makuasia, mutta ruoan voi ainakin pistää kaappiin jos siitä ei tykkää.

Nyt mietin kehtaako antaa viinipulloa, toinen vaihtoehto olisi juustokassi (aika kallis kylläkin, jos kunnon lajitelma)

Tai voihan sitä aina antaa suklaata...

Vierailija
4/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna leivoin mustikkapiirakan kiitokseksi. Tänä vuonna ehkä suklaata, jos en ehdin leipomaan. Askarteluja en ehkä veisi, tai ainakin jotain muutakin mukaan.

Vierailija
5/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsisaippuaa, suihkugeeliä, käsivoidetta, vartalorasvaa, mansikkavartalosuihketta jne.

Oli todella tykätty paketti ja jos jostain ei itse pidä niin on helppo antaa eteenpäin.

Sen verran voin noista eivoonaisista sanoa että monesti jää syömättä kun ei yhtään tiedä hygieniatasosta mikä toisella on. Varsinkin jos sanoo että lapsi on auttanut... mua ainakin mietityttää onko se lapsi pessyt käsiään, kaivanut nenää, raapinut peppuaan...

Vierailija
6/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu, kuin opettajilla, päivähoitajilla, soitonopettajilla jne.

Mielestäni on ehdottomasti hyvän tavan mukaista muistaa ja kiittää kuluneesta vuodesta.

Keväällä kukkaset toimivat aina. Kaunis leikkokimppu kestää pöydällä viikon, jonka jälkeen siitä pääsee myös siististi eroon, ja on usein sellainen, ettei sitä raaski itselleen usein ostaa.

Kynttilät, servetit jne. ovat helppoja ostaa ja antaa, mutta toisinaan kimurantimpia käyttää.

Ruoka ja juomapuoli on vähän kiinni siitä, kuinka hyvin "osuu": lastentarhanopettajana saan toisinaan esim. jouluna hoitolasten perheiltä alkoholia. Itse en alkoholia käytä, eikä se toisaalta mielestäni myöskään kuulu lapsen ja hoitajan väliseen muistamiseen. Tuo edellä mainittu mustikkapiirakka kuulostaa paljon paremmalta...

Vierailija
7/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerho-ohjaaja ei itse juo kahvia tai syö keksejä, niin eiköhän löydä jonkun jolle jakaa lahjan eteenpäin. Meillä kerho-ohjaajat keräävät saadut kahvit yhteiseen varastoon ja vuoden mittaan niitä sieltä juovat.

Tosi moni tuokin tuossa kerhossa kiitokseksi kahvia. Osalla perheistä ihan vaan lapsi tuo Juhla Mokka paketin ja osa pakkaa sen nätisti sellofaaniin keksien/suklaan/servettien kanssa.

Mutta lapsen tekemä korttikin on ihan hieno muistaminen. Itse en veisi mitään isoa lahjaa enkä leipomista.

Vierailija
8/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei koriste-esineitä tai lapsen tekemiä askarteluja. Lapsen tekemä kortti on tosi kiva, mutta muuta askartelut on hyvin luultavasti vain tiellä eikä saaja keksi mitä niillä tekisi.

Olen itse miettinyt myös päiväkodin hoitajille lahjoja. Veisin kukkia muuten, mutta mietin, miten ne säilyvät koko päivän? Hankalaa varmaan ruveta asettelemaan päiväkodissa maljakkoon ja pakata kotiin lähtiessä mukaan? Jos taas veisin kukat vasta lapsia hakiessa, ei kaikki hoitajat enää olisi paikalla. Miten olette toimineet te jotka olette vieneet kukkia?

Vierailija
9/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei koriste-esineitä tai lapsen tekemiä askarteluja. Lapsen tekemä kortti on tosi kiva, mutta muuta askartelut on hyvin luultavasti vain tiellä eikä saaja keksi mitä niillä tekisi.

Olen itse miettinyt myös päiväkodin hoitajille lahjoja. Veisin kukkia muuten, mutta mietin, miten ne säilyvät koko päivän? Hankalaa varmaan ruveta asettelemaan päiväkodissa maljakkoon ja pakata kotiin lähtiessä mukaan? Jos taas veisin kukat vasta lapsia hakiessa, ei kaikki hoitajat enää olisi paikalla. Miten olette toimineet te jotka olette vieneet kukkia?

Vierailija
10/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieneeni aikanaan (30v. sitten) pienet maljakot joissa oli orvokkeja. Muistan kuinka kannoin ne korissa ja jaoin sieltä hoitajille, aika liikkistä.

Nyt lapsi lähdössä eskariin ja ajattelin jotain erikoiskahvia, teetä tms. vaikka Pentikistä. Kylkeen lapsen tekemä kiitos kortti!

Vierailija
11/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätit suklaarasiat. Niitä, jos ei itse syö niin voi antaa eteenpäin ja ne säilyvät niin ei tarvitse samantien syödä niinkuin vaikka joku piirakka.

Vierailija
12/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivokset, sellaiset käpykakut. Ne voi syödä tai olla syömättä. En mitään koriste-esineita tms.vie, nehän saa niitä muutenkin joka vuosi ämpärillisen varmaan

Vierailija
13/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakituiselle kerhotädille joka ollut lapsillani jo vuosia alppiruusun pihaan, toiselle joka on sijaisena ostin amppeliorvokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi