Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihan älyttömän huonosti käy kauppa huutiksessa

Vierailija
21.05.2012 |

myyn jatkuvasti jotain, lähes viikottain laitan myyntiin. Viimeksi oli yhdessä huuto, nyt ei yhtään. Maksimiaika, hyvät kuvat, ei hv.ta, halpa hinta, noutomahdollisuus pk-alueelta.

Samalla hintatasolla olen myynyt jo yli 10 v, eli en oikeesti ymmärrä.

No, kesällä Hietsuun ja pidän ilmoituksia siihen asti hengissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi sitten laitoin n. 50 kohdetta myyntiin (vaatteita, lehtiä, lastentarvikkeita) ja yksi niistä jäi myymättä vielä toisenkin kierroksen jälkeen. Pari viikkoa sitten naputtelin reilu 30 kohdetta (vaatteita, kestovaippoja) ja kaksi jäi myymättä ja useammassa kohteessa huutohinta reilusti korkeampi kuin osasin haaveillakaan.

Vierailija
2/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monet tuotteet jää ostamatta kalliin hinnan takia. Olen tässä metsästänyt Babyidean lyhytlahkeisia villahousuja koossa xl tietyissä väreissä, mutta tällä hetkellä kaikki tarjolla olevat vaihtoehdot ovat lähes yhtä kalliita kuin uudet.

Tämä ei tietenkään tavallaan koske ap:ta, jos hänellä on hinnat kohdallaan, mutta tuo toki sellaista yleisasennetta huutista kohtaan, että ei maksa vaivaa etsiä sieltä mitään, kun kaikki tuotteet on niin ylihinnoiteltuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla menee yleensä kaikki kaupaksi, vähintään toisella näyttökerralla. Tietty jos nyt myy jotain toppapukua, nii voi olla aika hiljaista. Joko odottelet rauhassa ostajia, tai laitat 0€ lähtöhinnaksi, saat niitä kaipaamiasi huutajia. Tai sit kaikki huutis mammat on haravoimassa pihaa ym. eikä kerkee notkua netissä.

Vierailija
4/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kirppiksellä tavaraa myynnissä ja nyt on mennyt hyvin tavaraa kaupaksi. Välillä tuntuu, että mitää ei mene. Vaikka tuotteet hyvä kuntoisia, ehjiä ja siitejä... ja edullisia esim kinderit:n mekko 2€.

Toivottavasti menee sulla sitten kesällä kaupaksi :)