Tulee miehille reilu 40-vee ikäkriisi ja pitää nainen vaihtaa nuorempaan
Olen viime aikoina kuullut useita tapauksia jossa 43-46-vee mies on eronnut ja vaihtanut 15-20 nuorempaan naiseen.
onko miehillä jokin kriisi tuossa vaiheessa vai kevät vai mikä on?
Kommentit (8)
mitään tekemistä suhteen kanssa. Kun ihmiselle tulee kriisi, hän etsii ulospääsyä. On ihan pään sisäinen asia, miten hän sen ulospääsyn etsii.
Minun miestäni alkoi kyllästyttää kaikki 45-vuotiaana. Niin auto, asunto, ajen vietto, lomien viettotapa, minä.
Ois sittenkin pitänyt ottaa osaa lastenhoitoon jo silloin kunne olivat pieniä, niin nyt olisi parempi suhde niihin ja ois sittenkin pitänyt tehdä enemmän kotitöitä niin nyt ois ehkä parempi suhde vähemmän väsyneeseen vaimoonkin. Ekan perheen kanssa on kuitenkin jo my öhäistä, koska lapset on teinejä ja vaivo pysyvästi vittuuntunut, joten uusi yritys vaatii uuden kierroksen. Kellä se sitten pnnistuu, on eri asia. Moni makaa sen toisenkin kierroksen...
tai sitten ne tajuaa, ettei vaimon "tottele tai vien lapset" uhkaus enää toimi, kun ne lapset on tarpeeksi isoja.
Eikä kyllästymistä jos kaikki toimii. HArvoin se vika yksin on miehen kyllästymisessä , näinkin voi olla mutta yleensä jokin asia / syy on aiheuttanut kriisin. Esim. Seksin puute. tai jatkuva nalkutus syystä tai syyttä. Kun monella NAisella kun on paha tapa valittaa jatkuvalla syötöllä , ei tosin kaikilla. Mies käy töissä ja yrittää tehdä kotona hommia mutta mikään ei riitä.
murrosikä, kun ei ollut sitä aikaisemmin vielä ollut. Kiukutteli mulle, eikä ollut koskaan äidille tai isälle uskaltanut. Siinä kiukunpuuskassaan sitten lähti toisen naisen mukaan, mutta kukapa sitä nyt teini-ikäisten kanssa haluaisikaan hengata:-)
Ois sittenkin pitänyt ottaa osaa lastenhoitoon jo silloin kunne olivat pieniä, niin nyt olisi parempi suhde niihin ja ois sittenkin pitänyt tehdä enemmän kotitöitä niin nyt ois ehkä parempi suhde vähemmän väsyneeseen vaimoonkin. Ekan perheen kanssa on kuitenkin jo my öhäistä, koska lapset on teinejä ja vaivo pysyvästi vittuuntunut, joten uusi yritys vaatii uuden kierroksen. Kellä se sitten pnnistuu, on eri asia. Moni makaa sen toisenkin kierroksen...
syystä tätä ilmiötä ei ole ollut meidän tuttavapiirissä.
Nykyinen mieheni erosi minua vain pari kuukautta vanhemmasta naisesta. Ei tosin minun takiani, vaan tapasimme myöhemmin.
Molemmat - sekä eksäni että nykyinen mieheni - tekivät myös muita keski-ikäistymiseen liittyviä muutoksia elämässään. Eksä osti ökyveneen ja nykyinen mieheni moottoripyörän.
Kriisiä ei tule jos suhde on kunnossa.
Mutta jos on ongelmia jotka eivät ole selvinneet yrittämisestä huolimatta niin tuo voi toteutua.
Tunnen parikin tapausta missä noin on käynyt. Esim. Kaveri oli naisen kanssa jolle hankittiin kaikki mitä nainen oli aina halunnut rintamamies talo jne. Kaveri kai oli niin rakastunut että myin oman osakkeensa ja lähti mukaan touhuun. Talo rempattiin ja puutarhaa laitettiin ja sillä lailla. Meni pari vuotta että ei ollut seksiä ollenkaan. Kaveri sanoi sitten siihen kyllästyneensä kun puhumisesta ei ollut mitään apua ja terapiaan ei muija halunnut. Sitten tapasi harrastusten parissa kivan 3-kymppisen naisen ja siitä se alkoi. Vanha koti meni myyntiin , Muija kai oli yrittänyt kaverin sieltä karkottaa ja ei ymmärtänyt miksi hän ei voi jäädä yksin sinne asumaan , ei silti olisi halunnut omaa osuuttaan veloista maksaa niin myyntiin meni. Kaveri oli kuulemma pilannut ex:nsä elämän mutta milestäni kaveri aika kauan sieti tilannetta.