Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Sphynx-rotuista kissaa?(karvaton kissa)

Vierailija
20.05.2012 |

.. jos on niin paljonko on maksanut? tarvitseeko jotakin erityis hoitoa yms?

kiitos jos vastaatte :)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vielä, sfinksiä ei saa 700 eurolla Suomesta ja kunnon kasvattajalta. En uskaltaisi ottaa mitään terveysriskiä, minullakin mennyt 8vuodessa tuhansia lääkärilaskuihin, vaikka ei ole ollut mitään vakavaa.

Vierailija
22/38 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurttukissat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuup

Vierailija
24/38 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/38 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sfinksi (kreikaksi Σφιγξ kuristaja) on taiteessa ja mytologiassa kuvattu ihmispäinen leijona tai hirviö, joka oli yleensä naispuolinen xddddd

Vierailija
26/38 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän perheissä allergiaa tai onko teillä käynyt allergikkoja, millaiset reaktiot sfinkseihin?

Vierailija
27/38 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa hyviä vinkkejä :) nyt ymmärrän pesun, muuten kissa "tahraa" paikat joissa makaa :)

Miten ne kynnet, miksi ne kuuluu leikata kerran viikossa?

Vierailija
28/38 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/38 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/38 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sfinksikissa, maksoi vähän yli 700 €, mikä minun mielestäni on kohtuullinen hinta rotukissasta jolla on hyvä ja luotettava kasvattaja. Rotu on erittäin aktiivinen joten varaudu hankkimaan kunnolliset kiipeilypuut! Sfinksit ovat myös todella uteliaita joten saat sfinksistä hyvän kaverin kaikkeen puuhaan.

Kissaa täytyy kylvettää aina välillä (itse pesen kissan kerran viikossa) ja rasvaan myös, sfinksin iho kuivaa helposti. Ei pidä luulla ettei karvattomassa kissassa ei ole hoitamista, päin vastoin on! Mutta en silti vaihtaisi omaa sähikäistäni mihinkään :).

Vierailija
33/38 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sfinksikissa, maksoi vähän yli 700 €, mikä minun mielestäni on kohtuullinen hinta rotukissasta jolla on hyvä ja luotettava kasvattaja. Rotu on erittäin aktiivinen joten varaudu hankkimaan kunnolliset kiipeilypuut! Sfinksit ovat myös todella uteliaita joten saat sfinksistä hyvän kaverin kaikkeen puuhaan.

Kissaa täytyy kylvettää aina välillä (itse pesen kissan kerran viikossa) ja rasvaan myös, sfinksin iho kuivaa helposti. Ei pidä luulla ettei karvattomassa kissassa ei ole hoitamista, päin vastoin on! Mutta en silti vaihtaisi omaa sähikäistäni mihinkään :).

ap

Vierailija
34/38 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rotu kiinnostaa niin ota ihmeessä yhteys sfinksien kasvattajiin ja pyydä saada käydä vierailulla, on aina hyvä tutustua kissanpentuihin ennen ostoa. Samalla saat vinkkejä ja ohjeita kasvattajalta :).

Vierailija
35/38 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rotu kiinnostaa niin ota ihmeessä yhteys sfinksien kasvattajiin ja pyydä saada käydä vierailulla, on aina hyvä tutustua kissanpentuihin ennen ostoa. Samalla saat vinkkejä ja ohjeita kasvattajalta :).

Vierailija
36/38 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että nuo venäjän Don Sphynxit on halvempia, tuon 700€ tienoilla

Vierailija
37/38 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 600e:kin on sopivan iso raha ettei kukaan hetken mielijohteesta osta eläintä.

Tottakai kaikki kilpailutus on hyvästä.

Paljon on sitä että raha rupeaa maistumaan liian hyvältä(mikä on ihan inhimillistä kyllä).

Kuitenkin lopulta pentuja teetetään samalla kissalla liian kovaan tahtiin. Jos on tuhansien eurojen pyynti kissoista niin tulee mieleen rahastus väkisinkin. Kuka se on päättämään että näiden kissojen hinta kuuluu olla vähintään 1500e? Ostovoima määrittää rodun arvon ja moni muu asia, eikä jonkun tehtailijan rahanhimo.

Vierailija
38/38 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pitää rasvata jatkuvasti, koska ilman karvaa iholta haihtuu kosteutta ja karhea kieli kuivattaa. Ja toinen erityishuomio: talvella niille pitää laittaa villapaita ettei ne palellu. Siis ihan oikeasti.

Mielestäni tämä ei ole kissaa kohtaan oikein, turkki kuuluu sille. Maatiaiskissa on helpoin ja tervein kaikista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän