Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turner-tyttö tulossa

20.05.2012 |

Hei!

Olen -93 syntynyt jo yhden tyttö-lapsen äiti. Nyt odotan toista lastani rv 14+4 ja ensimmäisessä ultrassa nt 5.5mm. Verikoeseulontojen todennäköisyydeksi tuli 1:5. Istukkatutkimuksen mukaan meille on tulossa Turner-tyttö.

Onko kenelläkään kokemuksia ko. raskaudesta. Etenikö loppuun asti, minkälainen raskaus oli ja miten lapsen kanssa on mennyt?

Huomenna olisi sitten taas ultra, jossa seurataan sikiötä. Pelottaa ja huolestuttaa, jos raskaus ei etenekään loppuun asti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teidän koko perheellenne! Kokemusta ei minulla ole, mutta muistaisin vauva-lehdessä (tai sitten kaksplus)olleen jutun aiheesta. Toimitus voisi vastata jos kysyt heiltä missä lehdessä. Erityislapsen vanhemmuus on varmasti hieman haastavampaa kuin ns. terveen lapsen vanhemmuus, mutta valmistautumalla ja rakkaudella varmasti pärjäätte.

Vierailija
2/3 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi. Pitääpä kysyä missä lehdessä tämä juttu on ollut. Itse en ole päässyt lukemaan tätä ja kovasti haluaisin. Pitää yrittää sit metästää josko jollain olis tallessa se lehti, missä on ollu juttua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en muista oliko kyseessä vauva-lehti vai kaksplus, mutta juttu oli Heidi Tujusesta ja hänen turnerkaksosistaan. Googlettamalla löytyy myös tietoa Heidistä, hän on kirjoittanut lastensa alkutaipaleesta koskettavan kirjankin. Inhimillinen tekijä ohjelmassakin vieraili, sitä jaksoa ei ikävä kyllä enää löydy netistä.

Tsemppiä ja hyvää jatkoa teille!

T: erityisen lapsen äiti