Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään näin todellisen laihaläskin lenkkeilijän

Vierailija
20.05.2012 |

Ihan kamalat läskipallerot vyötäröllä selän puolella (oikein roikkuivat). Pieni ihminen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtia odotellessa edelleen.

Vierailija
22/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtia odotellessa edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuleeko isonakin uutisena, mutta ihmiset eivät mahda perintötekijöilleen mitään. Kaikilla ei ole täydellistä tiimalasivartaloita. Joillakin se vähäkin rasva tulee just siihen perseen päälle.

pienemmäksi urheilemalla ja syömällä oikein, mitä täh?

ap

Vierailija
24/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja laiha ihminen, jolla oli hirveät läskit selässä. Ja MISSÄ olen sanonut, että hän ei saa lenkkeillä? En missään!

ap

Vierailija
25/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kansalaisvelvollisuus olla dieetillä ja urheilla, jos ulkomuoto ei vastaa median luomaa standardia. Kuinka vanha olet, ap? Alle 25 varmaankin?

Vierailija
26/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopis nyt vähintäänkin laittaa burkha niskaan

Meillä on oma burkha, me ei vaan huomata sitä. Yhtä sorrettuja ollaan kuin burkhaa pitävät naiset, vain toisella lailla. On se niin helvetin surullista.

Vierailija
27/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet upea nainen, luomakunnan kruunu. Lisäksi älyllinen kapasiteettisi sosiaalisine älyinesi ylittää selvästi homo sapiens-lajin keskiverto-ominaisuudet.

Aika ihailtavaa, kun kaltaisesi älykkö on vaivautunut vierailemaan tällaisella formaatilla. Kiitos terävästä huomiostasi.

Vierailija
28/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha olisi itse asiassa kiva. Sen suojissa saisit olla vaikka mikä sotanorsu.

Vierailija
29/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viittaat kohtaan, jossa vastasin siihen perinnöllisyysjuttuun, niin vastasin vain siihen. Ihme olettamuksia! Ei minullakaan ulkomuoto tosiaan vastaa median luomaa standardia.

ap

Vierailija
30/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan varma siitä, että tässä pelissä musliminaiset burkhineen kärsii VÄHEMMÄN.

"Uuden tutkimuksen mukaan yhdeksän kymmenestä naisesta kokee olonsa usein rumaksi. Osa ilmoittautuu jopa "sairaaksi", koska tuntee olevansa liian ruma kohdatakseen työtovereitaan.

Daily Mailin mukaan suurin osa naisista kärsii huonosta itsetunnosta ulkonäkönsä takia. Monilla naisista on negatiivinen vartalokuva päivittäin. Yli 90 prosenttia naisista ilmoitti tutkimuksessa murehtivansa ulkonäköään jatkuvasti.

Tulosten mukaan naiset kokevat olonsa rumaksi keskimäärin 11 päivää kuukaudessa. Vastaajien mukaan negatiivinen vartalokuva vaikuttaa heidän työpanokseensa ja työkykyynsä laskevasti.

Huolestuttavaa on myös, että lähes puolet 18-24-vuotiaista vastaajista ilmoitti huonon itsetunnon vaikuttavan negatiivisesti sosiaaliseen elämään.

Negatiivisella vartalokuvalla tuntuu olevan siis merkittävä vaikutus naisten työelämään ja ystävyys- sekä parisuhteisiin."

Vierailija
31/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet upea nainen, luomakunnan kruunu. Lisäksi älyllinen kapasiteettisi sosiaalisine älyinesi ylittää selvästi homo sapiens-lajin keskiverto-ominaisuudet.

Aika ihailtavaa, kun kaltaisesi älykkö on vaivautunut vierailemaan tällaisella formaatilla. Kiitos terävästä huomiostasi.

Eikä kukaan lenkkeilijä toisten ajatuksia voi huomata/tajuta. Varmaan minustakin on jos mitä ajateltu. Mutta mitäpä minä niistä välittäisin.

ap

Vierailija
32/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan varma siitä, että tässä pelissä musliminaiset burkhineen kärsii VÄHEMMÄN.

"Uuden tutkimuksen mukaan yhdeksän kymmenestä naisesta kokee olonsa usein rumaksi. Osa ilmoittautuu jopa "sairaaksi", koska tuntee olevansa liian ruma kohdatakseen työtovereitaan.

Daily Mailin mukaan suurin osa naisista kärsii huonosta itsetunnosta ulkonäkönsä takia. Monilla naisista on negatiivinen vartalokuva päivittäin. Yli 90 prosenttia naisista ilmoitti tutkimuksessa murehtivansa ulkonäköään jatkuvasti.

Tulosten mukaan naiset kokevat olonsa rumaksi keskimäärin 11 päivää kuukaudessa. Vastaajien mukaan negatiivinen vartalokuva vaikuttaa heidän työpanokseensa ja työkykyynsä laskevasti.

Huolestuttavaa on myös, että lähes puolet 18-24-vuotiaista vastaajista ilmoitti huonon itsetunnon vaikuttavan negatiivisesti sosiaaliseen elämään.

Negatiivisella vartalokuvalla tuntuu olevan siis merkittävä vaikutus naisten työelämään ja ystävyys- sekä parisuhteisiin."

ap

Vierailija
33/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sentään tekee jotain kuntonsa eteen, ilmeisesti toisin kuin ap.

Minä taas arvostan minkänäköisiä ihmisiä vain, jotka pitävät kuntoaan yllä. Jos näen lihavan lenkkeilijän, niin ajattelen että hyvä, toivottavasti jatkaa kuntoilua eikä lopeta jos tuntuu alussa raskaalta.

Jatkakaa hyvät ihmiset, teillä on oikeus kuntoiluun julkisislla paikoilla ihan minkä näköisinä hyvänsä, jos kuitenkin vaatteet on päällä!

Vierailija
34/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se OLI siyä rasva% pienetämässä siellä lenkillä??! Mitä vittua sä oikein uliset täällä ap?

pienemmäksi urheilemalla ja syömällä oikein, mitä täh? ap

Vierailija
35/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen ruumiilla myydään autoja ja ties mitä tahansa, ja naisen päätavoitteita elämässä on näyttää hyvältä, eikä ainoastaan laihoilta, vaan myös kiinteiltä, nuorilta ja sopusuhtaisilta. Vaikka kuinka naiset ovat tasa-arvoistuneet ja saavat kouluttaa itseään, äänestää ja käydä töissä, niin ulkonäköriistolta emme ole pelastuneet vieläkään.

Kenties burkha tekee tuloaan vastareaktiona sille, että naisen pitäisi olla valmis käyttämään bikineitä koska vain ja näyttää niissä upealta. Surullisinta on tämä että toiset naiset ovat julmimpia arvostelijoita. AP:n kaltaisilta tekisi mieli piiloutua burkhan alle varsinkin uimahallissa.

Vierailija
36/36 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko tuohon tutkimukseen.

ap

Lue nyt vaikka oma aloituksesi. Mä voin tunnustaa, että ihan joka päivä mua vituttaa ulkonäköni noin 20 kertaa. Nimimerkillä bmi 25. Kun vaan näkisit mut lenkillä, anteeksi että käyn!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi