Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma, rakas mies + miespuolinen ihastus/ystävä = mahdoton yhtälö?

Vierailija
20.05.2012 |

Tilanne on tämä: olen onnellisesti naimisissa mieheni kanssa. Lapsia ei toistaiseksi ole. Liitossamme ei ole mitään suurempia ongelmia, olemme hyvä tiimi. Yhdeksän yhteisen vuoden jälkeen rakkautta on edelleen paljon, ja sitä osoitetaan sanoin ja teoin päivittäin. Seksielämämme on kunnossa.

Minulla on kuitenkin myös miespuolinen ystävä, jonka kanssa myös lyhyesti seurustelin ennen nykyistä miestäni (eli yli 10 vuotta sitten). Hän on "sielunkumppanini" siinä mielessä, että ymmärtää minua paremmin kuin kukaan muu, mieheni mukaan luettuna. Avioliittoni ajan suhteemme on ollut platoninen ja kaverillinen. Nyt tämä ystäväni on kuitenkin tunnustanut romanttiset tunteensa minua kohtaan, ja hämmennyksekseni koen vastaavia tunteita myös häntä kohtaan.

Seksuaalisesta jännitteestä ei ole kyse; en halua harrastaa seksiä tämän miehen kanssa, mutta saatan kokea esim. vastustamatonta halua koskettaa häntä muuten, esim. ottamalla kädestä kiinni tai silittämällä kasvoja. Saatamme myös esim. katsoa elokuvia niin, että hänen käsivartensa on minun ympärilläni, ja se tuntuu hyvältä. Minulla ei ole mitään aikeita jättää miestäni, ja tämä toinen tietää sen. Hänkään ei ole tehnyt aloitetta esim. seksiin.

Omasta puolestani voisin jatkaa näin loputtomiin, mutta miten on, AV-raati: onko tämä aviomieheni pettämistä?

Voiko kahta miestä rakastaa samanaikaisesti? Ajatus siitä, että toinen heistä poistuisi elämästäni, on aivan sietämätön.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minulla myös lapsia, samoin toisella.

Vierailija
2/3 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tämän miehen sinkkuaikonani...koskaan ei seurusteltu, mutta bestiksiä ollaan yhä. On/off seksiä oli siihen asti, että aloin olla tosissani nykyisen mieheni kanssa.

Tämä toimii meillä, koska olin alusta asti rehellinen miehelleni. He ovat pari kertaa tavanneet baarissa tms.

Käyn kaverini kanssa pari kertaa vuodessa oluella tai kaffella ja jauhetaan paskaa asioista, joita mieheni ei koe kiinnostaviksi. Silloin tällöin pari viestiä yms. Hänen kanssaan vaan on helppo jatkaa just siitä mihin viimeksi on jutuissa jääty. Koskea ei enää uskalla, siinä olisi liikaa kipinää :)

Periaatteeni on, että mitään en tee mitä kotona ei voisi kertoa tai mitä en sallisi vastaavassa tilanteessa miehelleni.

Hyvin tämä ystävyys on kestänyt myös ao miehen seurustelusuhteet.

Vahvaa itseluottamusta ja luottoa minuun, tämä tietysti mieheltäni vaatii, pisteet hänelle siitä. Mutta jos seurusteluaikana olisi laittanut minut valitsemaan itsensä ja ystävän välillä, olisi seurustelu jäänyt siihen paikkaan.

16 yhteistä vuotta frendin kanssa ja 12 miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minulla myös lapsia, samoin toisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi