Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset haluavat varattuja miehiä?

Vierailija
20.05.2012 |

Mielestäni kahden ihmisen väliseen parisuhteeseen sekaantuminen on suuri virhe.

Miksi niin monet naiset haluavat ehdottomasti saada varatun miehen?

Onko kyse egosta, statuksesta vai silkasta tyhmyydestä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma tosin alkoi miehen aloitteesta, itse en kokenut mitään palavaa intohimoa sen takia, että mies oli varattu. Hän vain vetosi minuun muutenkin.

Itse asiassa tuossa ajassa oli yksi hyvä puoli: Minä en ollut vastuussa miehen tekemisistä, minun ei tarvinnut stressata mitä hän tekee ja kenen kanssa menee, koska hänellä oli jo joku sitä varten - eli vaimo. Sittemmin mies tosin jätti vaimonsa ja olemme olleet jo kauan yhdessä, mutta joka tapauksessa. Tuo aika oli mukavan huoletonta, vaikkakin tavallaan raastavaa kun ei voinut olla yhteydessä ja tavata vapaasti.

Sen olen kyllä oppinut, että mikäli me ikinä eroamme, niin en enää sekaannu varattuun. Ei se kovin siistiä hommaa ole.

Vierailija
2/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että on varattu jaan ihastuin jo ennenkuin tiesin tämän. Toki on varmasti ihmisiä jotka jännitystä hakeakseen hakeutuvat suhteisiin varattujen kanssa mutta itse en katso kuuluvani heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä voi vaan panna. Viedä kotiin kapakasta ja ne lähtee viimeistään viideltä takaisin vaimon viekkuun nukkumaan eikä jää aamuksi vinkumaan puhelinnumeroa tai muuta typerää.

Hyötykäyttöä ilman rasitteita =)

Vierailija
4/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihastunut moniin varattuihin, en ole ikinä kyllä yrittänytkään saada heitä itselleni, mutta siis ne nyt vaan on sattuneet olemaan varattuja silloin kun olen heidät tavannut.

Vierailija
5/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen haluaisin tietää. Alkaa kyrsimään jo, aina joutuu sanomaan "kiitos ei, sulla on jo muija". Aina! Prkl, pistetään tääkin naisten piikkiin, vikahan ei voi olla miehessä:/

Vierailija
6/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aio erota miehestäni,silti haluan fyysisitä asioita jotka puuttuvat parisuhteestani.Satunnaisesti tapailen varattua miestä.Tilanne on selkeämpi,koska kumpikaan ei halua mitään syvällisempää.

Vierailija
7/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen omaa ja huonon moraalin omaavina eivät jaksa välittää mitä aiheuttavat perheille! Lisäksi heillä on huono itsetunto kun tuntevat saavansa jotakin ukkomiehen lässytyksestä. Miehen, joka ei viitsi työstää aviosuhdettaan vaan haluaa pika-avun jostain hömpästä!

Eikö nuo avioeroluvut puhu puolestaan?

Vierailija
8/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun iskee varatun, niin voi kuvitella olevansa parempi kuin se vaimo. Ja sitä tunnetta vielä vahvistaa sen varatun miehen kliseehöpinät.

Vierailija
9/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi kyse siitä että varattu on jotenkin jo tavallaan hyväksytty muiden naisten taholta? Monellehan kokematon mies on ihan kauhistus. Varatulla on selkeästi jotain markkina-arvoa kun on kelvannut jollekkin muullekkin.

Eräs tuttu yh metsästää tällä ajatuksella miestä jolla on jo lapsia. Mitä paremmalta isältä joku perheellinen mies vaikuttaa, sitä enemmän häntä kiinnostaa, koska ajattelee että silloin olisi hyvä isä myös hänen lapsilleen. Käy ihan kuumana miehiin jotka ovat liikenteessä lasten kanssa. Hänelle se miehen vaimo olisi vain hidaste ei este, saada omille lapsilleen isä.

Vierailija
10/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon tällä hetkellä kiinnostunut eräästä varatusta (en aio tehdä asialle mitään) ja syynä on se, että kukaan mies ei ole saanut minua tuntemaan vielä niin. Sitä en tiedä, johtuuko tuo sitten osittain siitä, että mies on varattu, ei ainakaan tietoisesti. Mutta en halua puolikasta miestä itselleni vaan ihan kokonaisen joten siksi en aio yrittää mitään, joka tapauksessa tosiaan siis se kiinnostus johtuu miehen herättämistä tunteista, eli samasta kuin vapaidenkin miesten kohdalla.

Vierailija
11/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa asiaa pohtinut. Mun mielestä on outoa että oman mieheni polttareissa olis päivänsankarille ollut eniten vientiä, vaikka mukana oli puoli tusinaa vapaatakin miekkosta. Eikai niin tyhmää naista ole, ettei tiedä että polttarisankari on menossa naimisiin ja näinollen varattu...

Varatussa miehessä on varmaan jotain etäistä ja 'saavuttamatonta', jonka takia on niin kiinnostava. Vähän niinkuin vaikea saalis. Ja lasten kanssa liikkuva mies saa hyvä-isä-bonuksen vauvakuumeisen naisen silmissä.

En kuitenkaan lähtisi naista syyttämään, ainakaan pelkästään. Kyllähän se miehen vastuulla on että pysyykö uskollisen vai ei. Mieshän voi olla kertomatta kotona odottavasta vaimosta. Mutta kyllä on löyhä moraali naisella joka lähtee varatuksi tietämänsä miehen matkaan tai jopa vartavasten iskee itselleen tällaisen.

Vierailija
12/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä hallitsevatko tunteet minua vai minä tunteita? Mitä siitä tulisikaan jos kaikki ihmiset antaisivat väärille tunteilleen periksi? Jotain rajaa sentään!

Vierailija
13/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä varatussa miehessä se, että kun tietää, että parisuhteet alun jälkeen on usein tylsiä ja puuduttavia, tai ainakin arkisia, niin varatusta miehestä tietää, että sen kanssa olisi vaan niitä intohimoisia hetkiä eikä tylsää arkea. Tai näin sitä ainakin kuvittelee, kun en koskaan varatun kanssa ole ollut, mutta sellainen aspekti kuitenkin on tässä mun varatussa ihastuksessa. Tiedän kuitenkin, että salasuhteet on yleensä vielä paskempia kuin oikeat suhteet sitten loppujen lopuksi, ja tuleehan niistäkin sitten yhtä tylsiä ajan mittaan. Mutta uskoisin, että tuo ajatus, että varatun miehen kanssa olisi vaan intohimoisia helliä hetkiä eikä mitään siivouksesta riitelyä, on osa sitä viehätystä. Ja tietty joillain se, että on sitten saanut napattua jonkun toisen miehen.

Vierailija
14/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi niin monille varatuille miehille ei oma vaimo ja parisuhde riitä vaan pitää saada olla vielä sivusuhteessakin...

Vierailija
15/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessa ne varatut miehet oli minusta kiinnostuneita. En kuitenkaan halunnut heitä, vaikka osa nuoria ja komeita olivatkin.

Kunnitoitan liikaa parisuhdetta kaikenkaikkiaan, että moiseen alan,ja nytpä voin itseäni peiliin katsoa, että en periaatteitani rikkonut.

Tietty, onhan noissa "hoidoissa" voinut olla varattu mies, joka ei asiaa kertonut, mutta sitähän en voi tietää varmuudella.

Vierailija
16/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo saada?

Vierailija
17/27 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiennyt häntä varatuksi koko 3 kuukauden aikana. Suhteen lopettaminen ei sujunut kuten elokuvissa, kertaheitolla mies pihalle. Mies ei sitä hyväksy ja mulla ei riitä voimat. Minun puolestani suhde ei kuitenkaan jatku, en tee mitään aktiivista sen suhteen. En siis halua varattua miestä, en missään tapauksessa.

Vierailija
18/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumput ja naiset joilla ei ole moraalia tai on jotain muuta vikaa bettei kelpas luon panopuuksi.ja mies joka sloittas seurustelemaan ns rskadyajsn kanssa eli lumppu.... niin tällä miehellä ei ole moraalia... mutta hyvä kun kaksi lumppua löysitte toisenne. Monenkohan kanssa mies pettää sinua ?  vai luuletko että on sinulle uskollinen ? hah hah..... joopa

Vierailija
19/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka sekaantuu varattuun ei ole mikään kunnioitettava teko.Itse en ikinä suostuisi olemaan panopuuna eli kakkosena ja en ikinä suostuisi seurustelemasn panopuun kanssa kun vaimo heittää miehen ulos ja mies kipittää tyhmän panonsa helmoihin. olet halpa nainen kun et muuta löydä kuin varattua miestä. oletko ruma ja tyhmä ja ilman omaatuntoa? minä kunnioitan itseäni liikaa sekaantumasta varattuun. olen arvokas ja vain yhden miehen nainen.

Vierailija
20/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yli 30, niin ylivoimainen enemmistö miehistä on parisuhteessa. En ole osannut estää ihastumisia, jos esim. työpaikalla tai harrastuksessa on jonkun miehen kanssa luistanut erityisen hyvin, eihän miehen parisuhde niissä edes näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän