Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arrrrrgggh!

Vierailija
19.05.2012 |

Palaa päreet miehen siskon takia.

Pitemmän aikaa meillä on ollut kireät välit, enkä tiedä miksi. Ilman mitään syytä alkoi käyttäytymään oudosti. Meillä oli miehen sukulaisia käymässä ja miehen sisko ei puhunut minulle mitään koko iltana. seuraavaksi poisti minut FB-kavereistaan.

Sitten alkoi naamakirjakamuistani häviämään muitakin ihmisiä, kaikki sellaisia jotka olivat myös mieheni siskon kavereissa. Ketään heistä en ollut loukannut mitenkään.

Nyt sitten kaverini kertoi, että hänen tuttu oli piipahtanut kylässä jonkun kaverinsa kanssa. Kaverini ei tuntenut entuudestaan tuota tuttunsa seuralaista. Tuo seuralainen oli sitten yllättäin haukkunut minut ja puolisoni. En edes tunne sitä ihmistä, tiedän vain että on kälyni kaveri ja silti hänellä on niin vahvat mielipiteet meistä ja jostain syystä kokee tarpeelliseksi haukkua meitä itselleen tuntemattomille ihmisillekin. En edes ymmärrä miksi minä ja mieheni olemme tulleet edes puheeksi sillä kyläreissulla. Edes kälyni ei tiedä, että tunnen tuon kaverini. Meillä ei ole selkeää tyypillistä kaverisuhdetta, vaan olen monesta eri yhteydestä häneen tutustunut, ei olla toistemme luona koskaan käyty mutta vuosien saatossa ollaan tutustuttu hyvin.

Nyt kyllä vahvistui epäilykseni, että kälyni haukkuu minua ihmisille. Taisi selvitä nyt syyt niihin mystisiin fb-kaveri katoamisiinkin.

En nyt vain tiedä miten asiaan reagoisin. Kerronko miehelleni tapahtuneesta, vai mainitsenko asiasta ohimennen olkaa kohauttaen, jossain sukutapaamisessa jolloin anoppi laittaa kyllä asiat järjestykseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy kälyltä suoraan että mikä mättää.

Vierailija
2/5 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni siitä että siskonsa poisti minut fb-kavereistaan ja tietää myös siskonsa oudosta käytöksestä.

Aloin jo kertomaan siitä kälyn kaverin avautumisesta mutten löytänyt sanoja miten asian esittäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sun miehes on mieltä? Onko se jomman kumman puolella vai onko sitä mieltä että selvittäkää itse?

Vierailija
4/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuneet sinut? Luultavasti onjoku syy... Esim epäoikeuden mukainen kohtelutms...

Vierailija
5/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totesi että siskonsa nyt vain on sellainen.

Lyhyesti sanottuna haukkumisen teemana oli että olemme nousukkaita.

Syytökset oli tosi naurettavia, kun olen suurinpiirtein päivää kerran sille ihmiselle sanonut. Olemme mieheni kanssa ihan tavallisia duunareita ja elämme myös kuten kuka tahansa palkansaaja. Jos oikeasti verrattaisiin minua ja kälyäni niin enemmän käly olisi nousukas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi