Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepeti huolena

Vierailija
19.05.2012 |

Nukun mieheni kanssa perhepedissä. Nyt, kun olen aiheesta enemmän lukenut, on alkanut huolettaa, että jos tukehdutan hänet. Minulla on melko isot rinnat ja pelkään, että mies ei saa happea, jos sikeässä unessa käännyn hänen päälleen.

Perhepeti on kuitenkin mielestäni mukava, kun ei tarvitse seksin vuoksi lähteä sängystä muualle, jos alkaa yöllä tehdä mieli.

Muita perhepetiläisiä? Miten olette järjesteäneet asian? Olen miettinyt sellaista isoa tyynyä välillemme, mutta se toisaalta särkee läheisyyden.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös huolena perhepeti, mutta koska olen pienirintainen, en pelkää mieheni tukahduttamista. Sen sijaan koen itse hankalaksi miehen jatkuvat yöheräilyt.

Ikää on jo 42 vuotta ja mies herää edelleen 1-3 kertaa yössä vaatimaan tissiä. Työssäkäyvänä ihmisenä koen tuon väsyttäväksi ja olen usein pohtinut, auttaisiko eri sänkyyn siirtyminen. Toisaalta pidän itsekin läheisyyttä tärkeänä asiana, enkä tästä syystä ole aiemmin puuttunut asiaan. Tilanne ei kuitenkaan ole ajan kuluessa parantunut, vaan mies edelleen herättää minut joka yö ainakin kerran, isoäänisellä yninällä tai töykkimällä minua kylkeen. Puoliunessa sitten vedän miehen viereeni ja paljastan rintani. Nukahdamme tähän usein, tissi miehen suussa tai käsissä. Aamulla olen kuolemanväsynyt, joten jonkinlainen ratkaisu tulisi asiaan ehdottomasti saada. :(

Vierailija
2/16 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ajatellut, että juuri sinä herätät sen miehen tissin kaipuun. Niin kauan kuin nukutte vierekkäni, ei miehesi varmaan pääse tisseistäsi eroon. Jos siinä olisi joku muu muutaman viikon (vaikka joku naimaton ystävättäresi), ehkä miehesi oppisi nukkumaan perhepedissä hipelöimättä ja herättämättä kumppania.

Jos taas kiinnostus kohdistuu ylipäätään tisseihin, riippumatta siitä, kenen ne ovat, voisi ratkaisu olla totuttelu nukkumaan jonkun toisen miehen vieressä (ei lihavan).

Hankalia asioita, mutta kyllä perhepeti on sen verran tärkeä, että kannattaa kaikkensa yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/16 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehesi päiväkuivan lisäksi jo yökuivakin, vaikuttaa nimittäin unen laatuun ?

Vai sattuuko teillä vahinkoja yölläkin ?

Vierailija
5/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on kyllä yökuiva siten, ettei sänkyyn pissi. Mutta lähtee vessaan ja herään siihen. Esimerkiksi viime yönä herätykset menivät näin:

klo 23.20 minä nukkumaan

klo 00.10 mies nukkumaan - heräsin

klo 00.30 mies hiplasi tissejäni - heräsin

klo 2.45 mies vessaan - heräsin

klo 3.35 mies kuorsasi - heräsin

klo 4.00 mies kääntyili ja ähisi unissaan -heräsin

klo 6.10 miehen herätyskello soi - heräsin

klo 7.20 lapsi heräsi ja minun piti nousta

Oiskohan unikoulusta apua?

Vierailija
6/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen iltajuominen on sitten kohdillaan, eli tuskin lipittää sitä kaljaa mukista iltaisin kun ei kerran satu vahikoja.

Unikoulua kannattaa kokeilla. Mutta sun täytyisi saada levätä että jaksisit olla yöllä pitkäjänteinen ja kärsivällinen tassutellessasi miestäsi.

TV tuli kans mieleeni, katseliko esim. jääkiekkoa, on voinut aiheuttaa levottomuutta myös kun kerran noin usein heräili ?

Vierailija
7/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo tassuttelu auttaisi tai sitten voisi varovasti auttaa, että unnuttaisi itsensä uneen. Ja se, että ei katso illalla myöhään urheilua telkasta tai pelaa tietokoneella.

Kaljanlipitys iltaisin on kaksipiippuinen juttu: jos juo paljon enne nukkumaanmenoa, alkaa se tissin mankuminen. Jos juo todella runsaasti, saattaapa tulla vahinkokin ja on seuraavana päivänä kiukkuinen. Toisaalta sitten jos juo enemmän niin nukahdettuaan nukkuu hyvin jopa koko yön.

Mite ootte ratkaiseet tämän?

Vierailija
8/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan perhepetiläisiä ja tunnistan tuon huolesi tosi hyvin... Itse olen miettinyt, että onko se oma mukavuus tärkeämpää kuin miehen turvallisuus siinä vieressäni? Kuitenkin se mies siinä vieressä on niin ihanan lämpöinen ja pääsääntöisesti rauhallinen unikaveri...

Meillä ei onneksi yöheräilyt ole enää vähään aikaan häirinneet yöunia - pitääkin ihan koputtaa puuta, kun on niiden heräilyjen kanssa niiiin monta vuotta mennytkin (ilmeisesti hieman hitaanlainen oppimaan kun ei äitinsäkään saanut heräilyjä koskaan täysin loppumaan).

En tätä perhepeti-asiaa ole oikein uskaltanut ottaa missään puheeksi; olen ihan varma että pitävät minua jonkinlaisena viherpiipertäjänä jos siitä kertoisin... Onneksi näin virtuaalisesti löytyy kohtalontovereita ja samojen ongelmien kanssa painivia.

Vierailija
9/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos uudenlaisesta näkökulmasta perhepetiin...

Vierailija
10/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepetiläiset ?

Vierailija
11/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun mieheni kanssa perhepedissä. Nyt, kun olen aiheesta enemmän lukenut, on alkanut huolettaa, että jos tukehdutan hänet. Minulla on melko isot rinnat ja pelkään, että mies ei saa happea, jos sikeässä unessa käännyn hänen päälleen.

Perhepeti on kuitenkin mielestäni mukava, kun ei tarvitse seksin vuoksi lähteä sängystä muualle, jos alkaa yöllä tehdä mieli.

Muita perhepetiläisiä? Miten olette järjesteäneet asian? Olen miettinyt sellaista isoa tyynyä välillemme, mutta se toisaalta särkee läheisyyden.

Ällös huoli, onnellisemmin mies ei voisi kuolla kuin tukehtumalla isojen tissien väliin! ^^

Vierailija
12/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pohtinut nyt tässä yön alkaessa, miten järjestätte perhepedin käytännössä mikäli miehenne on yövuorossa ? Tai jos itse olette yöllä töissä ?

Omani on ensi yön, en voi oikein mennä hänen työpaikallekaan sängyn kanssa kun lapset nukkuu kotona enkä voi heitä yksin jättää. Vai palkkaanko yövuoroiksi lastenvahdin ? Kalliiksi tulee perhepeteily...

Vierailija
13/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin laittaa snorkkelit. Miehelle nukkumaan mennessä. Jos mies ei innostu, laittaa motivoinnin vuoksi ne rintojen väliin. Silloin mies on snorkkeleineen varmasti rintojen alla, mutta pystyy hengittämään.

Vierailija
14/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuttaa miestä omaan sänkyyn, mut öistä tuli tosi rikkonaisia kun mies tuli monta kertaa yössä mun sängyn viereen vonkaamaan. Aamulla oli sitten niin väsynyt, että meni töihinkin itkeä tihrustaen. :(

Sitten alkoi miehen työpaikalta tulla palautetta; mies oli töissä levoton eikä keskittynyt. Viipotti paikasta toiseen, ei kuunnellut pomoja, oli koko ajan äänessä. Olivat tosi huolissaan, koska vaikka 32-vuotiailla miehillä on usein meneillään kehityskriisi, niin tuo oireilu kertoi selvästi turvattomuudesta.

Otin siis miehen uudelleen viekkuun nukkumaan, ja heti rauhoittui. Ei meillä vaan selvästi vielä oltu kypsiä tähän erillään nukkumiseen. Ehkä jonakin päivänä sitten...

Vierailija
15/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa nukkua teidän vieressä! Mä luulin nimittäin tähän asti, että perhepedissä nukkuminen=mies nukkuu kolme vuotta sohvalla. :-/

Onneksi on teitä humaaneja naisia noin paljon!

Vierailija
16/16 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on nimittäin työreissussa! Ne on olleet sille aina kovia paikkoja - joskus se ei ressu saa siellä nukuttua silmällistäkään. Nyt varattiin sille ekstratyynyjä huoneeseen, niin saa edes sängyn täytettä. Lupasin, että saa soittaa vaikka yöllä jos ei uni tule - tarvittaessa laulan tuutulaulun, jota illalla lauleskelen nukuttaessa. Perhepeti on kyllä muuten hieno ja vaivaton mutta tällaisissa tilanteissa miehen on vaikea nukahtaa itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi