kysymys miehille!!!??miksi kivekset ovat arat seksin jälkeen?
entä voiko mies olla laukeamatta sisään, mutta ei tajua sitä itse?
aavistelin että mies ei lauennut, kokeilin kiveksiä, eivät aristaneet yhtään.
myöhemmin hän väitti luulleensa että laukesi. voiko olla??
Kommentit (17)
saa hakea vastausta varmaan jostain lääketieteestä. Itse luulisin, että laukeamisen tuntee, mies ei vain kehdannut myöntää tilanteen menneen ohi. Eli jos huippuun ei pääsekään, voi olla parempi yrittää toisen kerran uudestaan kuin väkisin jyystää. Väkisin jyystäminen ja varsinkin toisen utelut saattavat aiheuttaa turhia suorituspaineita.
Ei kukaan aina pysty pitämään ajatuksia kasassa ja itsellä ainakin kovat stressit joskus painavat väkisin ajatuksiin. Eli kun stressaava asia tulee mieleen, on loppu aivan täyttä jyystämistä, joka osittain voi tuntua ihan hyvältäkin, mutta muut asiat pyörii liikaa mielessä nauttiakseen tilanteesta laajemmin.
niitä alkaa puristelemaan tms.
Ja voin kertoa, että laukeamisen voi todeta paljon helpomminkin kuin kiveksistä puristelemalla..
Tero
huomasin heti että ei valunut mietään...
hän kuitenkin muka otti paperia jne itselleen.
sitten kun kysyin asiasta niin sanoi että tuntui sen verta hyvältä että luuli lauenneensa.
siis jyysti nopeasti ja sitten lopetti.
Tuli todella feikki ja paskamainen olo. kuitenkin aviomies, luulisi voivan sanoa.
Kiveksistä en osaa tarkalleen sanoa (mutta empä ole niiden huomannut aristavankaan). Sen kyllä sanon varmaksi, että ei mies laukea siten ettei sitä itse huomaisi.
saattoi olla vain huono päivä tai töissä painaa stressit pahasti päälle ja hän nauttii kunnolla seksistä vasta jonkun kuukauden kuluttua.
Itsellä kivekset aristaa vain orkun jälkeen, samoin koko vehje, mutta ei aina pahasti. Diagnoosiin sitä ei pysty käyttämään, enkä tiedä miksi, ellei vastaukseksi riitä, että yleensä laukeamisen takia. Miehen orkku on kuitenkin melko helppo todeta monesta muusta.
Ensinnäkin kivekset ovat aina arat ja herkät. Laukeamisen jälkeen ne tietysti voivat, kuten peniskin, olla erityisen "herkät" hyväilylle, toisinsanoen voi tehdä jo kiusallisen hyvää, jos hyväilylle ei anneta pientä "taukoa" laukeamisen jälkeen. En kuitenkaan puhuisi arkuudesta, vaan vertaisin tilannetta "kutiamiseen" Tämäki tilanne voi mennä totaalisen nopeasti ohi, varsinkin jos orkku on lievä.
Voi olla, ettei lauennut. Itse en taitaisi laueta lainkaan tuollaisen keittiöpsykologin käsittelyssä, joka tarkastaa kivesten "arkuuden", jotta voi varmistua miehen laukeamisen.
Vittu mikä pelle.... siis kysyjä.
Tuli todella feikki ja paskamainen olo. kuitenkin aviomies, luulisi voivan sanoa.
Olisiko sinulla ollut parempi olo, jos olisi valunut?
Tiesitkö, että tantratekniikossa on miehellä eräs tavoite saada orgasmi ilman siemensyöksyä. Silloin tuntuu hyvältä ja voi jatkaa nopeammin kuin oikean siemensyöksyn jälkeen. Ehkä ap:n miehelle kävi juuri näin.
http://www.tantra.opassivut.net/tantratekniikat.html
Minulla ainakin on pari kertaa sattunut niin, että tuntui että olisin saanut jonkinlaisen orkun ja oli pidettävä vähän taukoa, mutta mitään ei ollut kuitenkaan tullut. Eli ehkä vahingossassakin tantratekniikoita tuntematta se sattua tai onnistua.
-M
Miäs vastaa:
Spermat on mahdollista saada valumaan kalunpäästä ilman kunnollista laukeamista, sellainen "melkein lopetin ajoissa", mutta ei ihan päästä orgasmiin vaan sellaiseen omituiseen välimaastoon mikä ei tunnu niin ihanalta kuin orgasmi. Oikeastaan ei paljon miltään. Fiilikset voi lähteä, tulee kikkeli araksi kuteb orgasmin tapaan.
Pallien arkuus johtuu mulla seksittömyydestä, pallit ovat arat vielä laukeamisen jälkeenkin arat mutta alkaa helpottaa mukavasti.
Auttakaa miehiänne ja auttakaa heitä laukeamaan kunnolla ja voimakkaasti.
Seksittömyys voi johtaa särkeviin palleihin, kiukutteluun ja vaikka eroon.
Miäs vastaa lisää;
Muutaman kerran kun on tullut putkeen, niin kolmannella tai sitä useampana kertana samana iltana voi alkaa paukut loppu, kyrpä nykii orkuissa mutta ei sieltä välttis juuri mitään lennä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2012 klo 23:12"]entä voiko mies olla laukeamatta sisään, mutta ei tajua sitä itse?
aavistelin että mies ei lauennut, kokeilin kiveksiä, eivät aristaneet yhtään.
[/quote] luuli että laukesi???
Kun painaa niin että pallit paukkuu, kyllähän siinä kivekset kipeytyy.
Liian usein laukeaminen ei kyllä millään haittaa. Pallit voivat olla "kuivan oloiset", mutta se on ihana tunne ja vois keskittyä muihin asioihin kuin seksin ajattelemiseen. Pahinta on pitkä tauko em. toimenpiteissä. Mulla se saa palleihin inhottavan paineen ja ne tuntuvat aroilta. Eksäni hupi oli tauon jälkeen parittelua ennen lataista luunappeja niille tai kylvyssä vetää ja puristaa niitä. Luunappi sattuu helvetisti, mutta vetäminen ja puristaminen saa laukeamisen melkein ilman stondista. Kivesten yläpuolelta mössöstä puristaminen tuotti samantien laukeamisen. Eksä huvitteli puristelemalla vähän liiankin kovaa ja läimimällä palleja. Tällaisessa käsittelyssä kun lopputuloksena oli kiihottavaa kipua ja myöhemmin kauhukseni spermassa. Ei kuitenkaan haitannut kun kakaroita syntyi sitten aikanaan kolme.
Jos on juuri pannut, voi laueta ilman spermaakin. Eli tästä todennäköisesti kyse. Eli AP, sua on petetty...
Puhun vain omasta puolestani, mistä tiedän jos vehkeet jollain toimii eri tavalla?
En voi kuvitella etten tietäisi, laukesinko. Kyllä sen tuntee. Aina. Kyllä nainenkin tietää tuliko vaiko ei?
Ei halunnut tuottaa sinulle pettymystä.
Itse olen sen verran viriili että en muista niin pahaa stressiä etteikö seksi maistuisi. Yleensä seksi on jopa paras stressinhelpotuskeino. Olen kuitenkin ollut niin stressaantunut, etten ole saanut nukuttua. Mutta olen sen verran halukas ostamaan ollut aina että pahimmillaan meinaa tulla kitkaa parisuhteessa, kun pitäisi saada joka päivä. Mutta eipähän ole tarvinnut vaimon tulla torjutuksi. Kertaakaan kymmenen vuoden aikana.
herätä miehesi ja kysy!!