Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvalla hikka

21.11.2005 |

Hei!

Onko vatsassa hikkaava vauva? Mulla vauva hikkailee useita kertoja vuorokaudessa ja yölläkin herään vauvan hikkaan. Onkohan tämä ihan normaalia että hikka iskee n 4 kertaa/vrk. Itseä harmittaa joskus kun vatsa hikkailee pitkiäkin aikoja kerrallaan, ei ole enää itselläkään kiva olla.

Millimaija rv 32

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika monta kertaa päivässä meilläkin hikataan. Tosin joskus voi olla päiviä, ettei hikkaa ole ollenkaan. Minä en siihen kyllä yöllä herää, mutta en herää muuhunkaan vauvan liikehdintään.

Talvikki 32+0

Vierailija
2/5 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen hikkasi monta kertaa vuorokaudessa. Raivostuttavinta oli se ilta ja yö hikka kun ei itse saanut unta kun koko maha hytkyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hikkaa meiän masukki ihan joka päivä ja useasti. Sitten ku on hikkaillu muutamia minuutteja itekin jo hermostuu ja rupee kyllä pitämään mahotonta meteliä vatsassa. Piti jo neuvolasta kysyä, että onko ihan normaalia :)

Täti vaan sano, että saatte hikkailevan vauvan. No tulenee sitten äitiinsä, mulla hikka saattaa joskus iskeä montakin kertaa päivässä ja kestää kauan.

Vierailija
4/5 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten kumma kun toisella on hikka niin ei mene kauaa kun se on loppunut niin toinen aloittaa hikkaamisen ;) mutta melkein aina on vauveleilla hikka peräkanaa ja useasti päivässä!

Rölli-peikko ja tylpykät 34+3

Vierailija
5/5 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinenkin hikkaili joskus mutta tää toinen hikkailee monta kertaa päivässä joten tuttua on.Mua ihmetyttää kans välillä mitä vauva tekee kun niin usein hikka on!!Nyt liikkumaankaan ei mahdu enää hyvin niin enimmäkseen tunnenkin vain hikkailua ja möyrintää.

äitiliini rv 38+4