Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla pienet rinnat, mies tykkää isoista ja sanonutkin mulle

Vierailija
19.05.2012 |

Tän ihan suoraan. Varmaan keskivertoa isommista pitää. Mulla 3 lapsen imetys tehnyt ent. B kupista hädintuskin a:t.Mutta näillä mennään, minkäs teen. Näihin tyytyminen. Katselee varmaan muualla isompia, niin mäkin tekisin sen sijassa. Onneksi seksi sujuu enkä estoile rintojeni vuoksi:)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No munkin mies pitäis semmosesta täydellisestä vartalosta ja minä myös, muttei kummallakaan ole sellaista. Se tykkäis myös ferrarista, muttei se tuu sitäkään koskaan saamaan ja on silti onnellinen. Älä siis hermostu.

vähän noin oon mäkin ajatellut.

ap

Vierailija
22/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä tänne kirjoittaa. Muuttunut kroppa on aina vieraan tuntuinen. Ikäni pienirintaisena elelleeni ei tunnu missään, kun on puolisokin valikoitunut siten, että nimenomaan ei tykkää isoista rinnoista (kuulemma niistä tulee oma äiti mieleen ja siksi on turn off).

Nämä tissien koot nyt ovat elämän pienimpiä murheita. Ketjuun kommeintoineista ehkä joku 10 vuoden sisällä sairastuu rintasyöpään ja menettää esim. toisen rintansa kokonaan.

ELi asiat on aika hyvin, jos ehtii tissin kokoa miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaan päättänyt hyväksyä et asia näin on. ja kyllä rinnattomuus voi olla ongelma naiselle vaikkei syöpää olisikaan. ja mulla tosiaan hyvä kun tissejä enää onkaan ja reilu b oli ennen. eikös asia sitten saisi mua vaivata ollenkaan? ai niin, mutta nythän tunnustauduin täysin turhamaiseksi ja bimboksi..:( ap

Vierailija
24/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä kattoo ja niistä haaveilee.

MIES 36 v

Vierailija
25/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintani ovat imetyksen jälkeen kamalat ja rumat. teki selväksi lähes joka käänteessä, kuinka vastenmieliset ne ovat. katseli nähteni alastonkuvia netistä ja sitä rataa.

voitte varmaan arvata miksi ex -mies ... pointtinani on, että suhteessa, jossa kunnioittaa toista ihmistä ja rakastaa aidosti, ei halua väkisin pahoittaa toisen mieltä tai aiheuttaa hänelle riittämättömyydentunnetta.

Vierailija
26/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaan päättänyt hyväksyä et asia näin on. ja kyllä rinnattomuus voi olla ongelma naiselle vaikkei syöpää olisikaan. ja mulla tosiaan hyvä kun tissejä enää onkaan ja reilu b oli ennen. eikös asia sitten saisi mua vaivata ollenkaan? ai niin, mutta nythän tunnustauduin täysin turhamaiseksi ja bimboksi..:( ap

Se ei tarkoita, että olisit turhamainen. Mutta jospa miehesikin tajuaisi, että saa olla onnellinen, kun sulla on kaksi rintaa ja olet terve. Voisi olla toisinkin. Sitä mä vaan tarkoitin tuolla rintasyöpäviittauksella.

T. joku edellinen kirjoittaja, pienirintainen

Vierailija
27/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muuttunut laudaksi ja nännitkin roikkuu. Ei kaunis näky. Mutta kelpaan miehelleni, sen huomaa kaikesta. Itselleni ongelma enemmänkin siinä että mitä liivejä käyttää et puserot ja mekot näyttää hyvältä. Onneksi on toppaukset ja muut kohottavat!

Vierailija
28/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isot, vaan terhakat!

Mä olen niin happy!

Vierailija
29/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on hirveän pienet rinnat ja mies aina sanoo, että hyvät ne on, vaikka ei varmasti pistäisi pahakseen isompiakaan.

Eihän siinä ole mitään mieltä, että tarkoituksella pahoittaa toisen mielen??

Vierailija
30/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siinä tapauksessa, että olisivat "luomut" tai ettei hän ainakaan tietäisi implanteista. Eli joko isot luomut tai sitten ihan sama. Leikellyt rinnat ovat turn off ja jos naisella on ollut tarve hankkia isommat rinnat keinotekoisesti, se on turn off.

Se on suorastaan hämärää, että joku mies voisi haluta nimenomaan selvästi silikoni-implanteilla täytettyjä rintoja. En usko, että tämä on ainakaan Suomessa kovin yleistä. Kokemus luonnottomuudesta ja kehosta irrallisista implanteista on vaan niin syvällä, ettei sitä voi unohtaa ja ajatella rintoja vain esteettisinä asioina.

Vierailija
31/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kertoi seurusteluajoistaan, oli pitäny niin A kuin DD rinnoista. Ihminen tärkein ja rintojen koko osa kokonaisuutta. Kuulemma isot rinnat ja peppu seksikästä, mutta rasittavaa huomioida seksissä. Jotenkin oletti että isot rinnat kaipaa seksissäkin enemmän huomiota kuin pienet.

Vierailija
32/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hän pitäisikin isoista rinnoista enemmän, niin olisi siitä hiljaa ja kehuisi sitten vaimon hyviä puolia, esim. peppua. En minäkään pidä oman miehen kaikista ulkonäköpiirteistä...mm. mahaa saisi olla vähemmän ja lihaksia enemmän. En silti mene sanomaan hänelle päin naamaa, etten pidä tuollaisista läskiplösöistä, vaan tykkään lihaksikkaista, hoikista miehistä. Jos sanoisin niin, se olisi ilkeästi tehty ja loukkaisi miestä aivan varmasti. Eikä parantaisi meidän parisuhdetta. Mies on muuten niin hyvä pakkaus, että voin aivan mainiosti hyväksyä pari ulkonäköpuutetta hänessä.

Vierailija
33/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein huvittavinta tilanteessa on se, että minulla on ollut tosi isot rinnat, jotka olen käynyt pienennyttämässä. Miestä jaksaa harmittaa, itseä lähinnä naurattaa. Olen ehdottanut joidenkin supertoppausten hankkimista, mutta ei kuulemma ole sama asia. Onneksi koko juttu otetaan huumorilla, eikä meidän suhde ole yksistä tisseistä kiinni ;)

Vierailija
34/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota nyt herranjumala äkkiä silikonit ettet menetä miestäs!

Sanoi mulle että toivoisi mun ottavan silikonit. en taida uskaltaa siihen operaatioon, vaikka haluaisinkin. tuskin kuitenkaan miestä olen menettämässä:) mussa on muuten niin moni asia kohdallaan. tämä pienenä miinuksena tää tissien koko. joo ja onpahan ainakin rehellinen mies sanoissaan.

ap

niin anna mennä. Tuolloin mies ei ole Sinun arvoisesi. Älä alennu ottamaan silikoneja miehesi takia.

Vierailija
35/35 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä kyllä tykkäät hieman paremin varustelluista miehistä ja miehesi pili on onnettoman pieni. Tuntuu varmaan hänen mielestään tosi kivalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi