Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö 12v yksin noin 10h?

Vierailija
19.05.2012 |

Meidän pitäisi yhtenä lauantaina olla vanhempien lasten "harrastusten" vuoksi 100km päässä koko päivä, matkoineen noin 10h. 12v kuopus ei halua lähteä mukaan, koska hänellä on siellä tylsää. Kai se pärjää yksin? Jos vielä sovin naapurin kanssa, että voi kääntyä hänen puoleensa, jos tulee jokin ongelma.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse vaan on valmis jäämään! Helposti lämmitettävää ruokaa ja sopimus siitä että koneella ei olla koko päivää ;) Ja vara-avain naapurille, meidän suhareilla on tapana lukita kerran kesään itsensä ulos.

Vierailija
2/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jättäisi, vaikka sanoisi pärjäävänsä. Aina voi jotakin sattua, ja jos ei silloin pääse sinne naapurin luokse niin mitäs sitten?

Sen ikäinen on, että sinulla on vanhempana ja turvallisuuden nimissä oikeus käskeä hänet mukaan.

Ottakaa mukaan esim. luettavaa, pelejä tmv.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pärjäävät, toiset eivät. Millainen lapsesi on luonteeltaan?

Vierailija
4/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jättäisi, vaikka sanoisi pärjäävänsä. Aina voi jotakin sattua, ja jos ei silloin pääse sinne naapurin luokse niin mitäs sitten?

Sen ikäinen on, että sinulla on vanhempana ja turvallisuuden nimissä oikeus käskeä hänet mukaan.

Ottakaa mukaan esim. luettavaa, pelejä tmv.!

Hysteriaa pukkaa.

Vierailija
5/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis poikia ja tyttöjä talo täynnä! Ja kivat bileet.

Et kai kysynyt tosissasi?

Vierailija
6/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo.

Vierailija
7/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskaltaisin omani jättää. Ruokaa vaan. Ja nykyään on kännykät. Sehän voi soittaa aina kun tulee jotain kysyttävää. Todennäköisesti ei soita kertaakaan vaan nauttii vapaudestaan.

Vierailija
8/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiasta et voi sairaanakaan enää jäädä hoitamaan kotiin ja työpäivänäkin oot helposto 9 tuntia pois. On pärjännyt kunhan löytyy ruokaa.

Vierailija
9/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai kysyny tosissas?!?!

Totta hitossa nyt ton ikänen pärjää!

Ihme paapomista jos pitää ees asiaa miettiä

Vierailija
10/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis poikia ja tyttöjä talo täynnä! Ja kivat bileet.

Et kai kysynyt tosissasi?

Tämä ei pitäisi bileitä, koska

A) ei ole sen luontoinen

B) se naapuri estäisi bileet. Asumme pienkerrostaloissa ja tämän naapurin partsi on suoraan meidän talon ulko-ovea vastapäätä ja naapuri viettää kesäisin paljon aikaa partsilla. Näkisi siis heti, jos meille alkaisi lappaa porukkaa ja menisi keskeyttämään bileet, joista ei olisi ollut etukäteen puhetta.

Vierailija
11/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla käsittääkseni puberteettikin alkanut. Eiköhän normaali tuon ikäinen pärjää, kunhan vain on sovittu tietyt pelisäännöt ja ruokaa saatavilla.

Vierailija
12/12 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiasta et voi sairaanakaan enää jäädä hoitamaan kotiin ja työpäivänäkin oot helposto 9 tuntia pois. On pärjännyt kunhan löytyy ruokaa.

A) olen vain 7km päässä. Nyt olen 100km päässä.

B) jompikumpi isosisko tulee kotiin vähintään 2h ennen minua

C) isä tulee usein kotiin ennen minua. Nyt isäkin olisi siellä 100km päässä.