Ostin pienet ja painavat geishakuulat
halkaisja n. 2 cm ja tosi painavat. Ajattelin, että ovat nyt sellaiset joita pitää oikeasti pitää pimpassa eivätkä pysy itsestään.
Katin kontit, siellä ovat kuin herran kukkarossa. Laitoin aamulla ja muistin vasta nyt että ovat vielä paikallaan
Mistä saa sellaiset, jotka oikeasti tippuvat jos niitä ei pidä lihaksilla paikallaan?
Kommentit (5)
Selaiset hieman isommat joiden sisällä lihaksia aktivoivat pienet kuulat. Minulla ainakin toimivat paljon paremmin kun nuo pienet.
Muqtta en tosiaankaan usko että vain niitä sisällä pitämällä lihakset aktivoituvat. Siinä tapauksessa pillulihakset on sitten ihan erilaiset ku muut lihakset kropassa. Vai miksi kaikkeen muuhun lihasten kehittämiseen joka ei tapahdu raaalla liikunnalla suhtaudutaa sitten väheksyväti?
Kuudennen lapsen synnytyksestä 8 kk ja ilman kuulia kuukausia treenattuani ostin Intrusta raskaat parisenttiset metallikuulat, koska myyjän mukaan ne on tehokkaat. Pysyvät sisällä vaikka koko päivän ja on ongelma enemmän siinä, miten saa ne tongittua ulos syvältä. Kaipa lihakset on niin vahvat kun joka päivä treenaan muutenkin eri harjoituksilla.
Sellaiset kannattaa hankkia ja vaikka vain kerran viikossa voi lihaskunnon testaamiseen käyttää. Jos eivät tahdo pysyä siellä niin sitten päivittäistä käyttöä 1-2 tuntia suositteli.
Kuulemma suurin virhe on laittaa kuulat ilman liukastusvoidetta jolloin niistä ei ole mitään hyötyä. Myös kuulia on lihasten avulla "tunnusteltava" ja jos osaa niin liikuteltava. Näin olen menetellyt ja mielestäni hyvin onnistunut asiassa.
Mulla on nyt kahdet kuulat. Toiset on isot ja tosi raskaat, niitä pidän silloin kun aktiivisesti haluan jumpata (puristella ja rentouttaa lihaksia).
Toisiksi kuuliksi halusin sellaiset "edistyneiden" kuulat, jotka pysyvt siis sisällä jännittämällä lihaksia. Mutta ei nämäkään mihinkään valu. Ei taida näistäkään olla paljoa hyötyä.
Saako mistään jotain metallisia, painavia kuulia? Vai pitääkö kokeilla jotain marmorikuulia seuraavaksi? :)