Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KYMPIN KIMPPA viikko 47

Vierailija
21.11.2005 |

Moikka!

En päässyt eilen enkä lauantaina nettiin, mutta hengessä olen ollut mukana. Ajattelin, että jos laitetaankin aina viikko kerrallaan kuulumisia, niin voidaan paremmin vastailla toisillemme.

Tänään on viikkopunnituspäivä; mun tulos oli 73,6 eli 1,3 kg pudonnut viime viikon sunnuntaista, jolloin tuli mun kauhutulos.

Mulla meni lauantaina viihteen puolelle aika railakkaasti. Tuli juotua punkkua ja boolia, syötyä pizzaa, sipsejä ja karkkeja. Eilen oli tietenkin krapula ja parantelin sitä syömällä. Nyt kuitenkin palaan ruotuun entistä tiukemmin! Täähän on just ollut mulla aiemmin se ongelma, eli on repsahtanut repsahtamisen jälkeen.

Tänään olen syönyt noin 500 kaloria. Nyt on nakkikeitto hellalla, se on ainakin kevyttä.

Kertokaapas tuloksianne!

Demo

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin pääsi lipsahtamaan herkkujen syöntiin viime viikolla, tosin vain vähän silloin ja tällöin, mutta silti...

Tällä viikolla aion pysyä tiukkana! Pakko päästä vähän eteenpäin, johan tässä muuten nolottaa.. :/

Paino oli nyt 69,5 eli eipä suurta muutosta... tuosta puolesta kilosta ei tiedä johtuuko laihtumisesta vai ihan vain olosuhteista! ;) Mutta ainakin suunta on oikea! :D

Vierailija
2/12 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja KILON KEVYEMPÄNÄ taas. :)

Tämä viikko jännittää kyllä, viikonloppuna risteily ja tiedän, että herkuteltua tulee jonkin verran. Yritän säästää muutamia pisteitä viikonloppua varten.

Hienosti on teillä muuten mennyt, tsemppiä jatkoon taas!

t. Jylppy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kilon verran pudotusta(eli nyt 72 kg), vaikka tämäkin kuihduttaja repsahti herkkuihin.

Pyristellään eteenpäin vaan ja revitään se 10 kiloa vaikka menisi koko vuosi!!

Hihhei.

t. Silva

Vierailija
4/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin aamulla tunnin reippaalla lenkillä. Muutenkin ollut hyvä päivä.

Aamulla tosin erehdyin vaakaan, ja se näytti nousua eilisestä :-( Ei tietenkään merkitse mitään, mutta silti se aina masentaa.

Demo

Vierailija
5/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni päivä muuten, mutta kylässä käydessä tuli kahvipöydässä sorruttua pullaan ja jäätelöön... No, kuntopyörä on taas sitten ollut käytössä... ;)

Ihanaa kyllä, tänään ei ollut niin paha suklaantuska kuin yleensä! Kaupastakin selvisin ilman! Jee!

HYVÄ ME!!!

Vierailija
6/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia on tullut napsittua joka päivä ja pisteet on merkkaamatta. Arviolta kuitenkin ihan ok, mutta perseestä tää karkin napsiminen. Sitten en henno syödä iltapalaa ja aamupala ei maistu. Mulla vaikuttaa sekin, että odotan sitä risteilyä ja tiedän, että siellä tulee ainakin juotua, todennäköisesti sitten huteraan oloon tulee syötyä suolaista ja makeaa seuraavana päivänä enkä saa itseäni kuriin seisovassa pöydässä. Jotenkin, kun tuon aavistan, niin tulee lipsuttua jo nyt. Täytyy pari kolme päivää tässä nyt hillitä, niin sitten mopo ei karkaa reissussa ihan niin helposti. Eikä tartte hävetä ryhmässä eikä täällä. :)

Ja ulkona on niin järjettömän liukasta ja pimeää, että mua ei saa lenkille kirveelläkään, ei, ei ja ei.

No joo, ihan positiivisella mielellä olen silti, täytyy vain tsempata.

t. Jylppy

Vierailija
7/12 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiähän niitä kertyy mutta ajattelin taas kuluttaa tuossa kuntopyörällä.

Jospa ensi viikolla olis tippunut vähän enemmän. Taidan olla nyt pohjilla menetetyistä kiloista...

Zandra

Vierailija
8/12 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askelmittari oli jossain vaiheessa nollautunut, ja se näytti vain 290 askelta. Yleensä tuolla lenkillä on tullut n. 7000 askelta.

Tekisi mieli kyllä ostaa sykemittari. Raaskiskohan joululahjaksi mieheltä toivoa :-)

Tiedättekö sivuston http://www.noeasyway.com ? Se oli ennen painoindeksi.net. Sinne voi rekisteröityä, ja vaikka joka päivä syöttää oman painonsa ja samalla siis seurata painon ja painoindeksinsä kehittymistä. Mitään henkilötietoja tms. ei tarvita.

Sinne voi myös perustaa ryhmiä, jossa näkee toistensa painot. Perustaisinko ryhmän Kympin kimppa? Onko kiinnostusta? Käykää tutustumassa ja kertokaa miltä tuntuu. Tuokin voisi nimittäin kannustaa siihen painonpudotukseen...

Demo

Vierailija
9/12 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka on päivä sujunut?

Mulla on ollut aika paska päivä, olen vain maannut kotona enkä ole saanut juuri mitään aikaiseksi. Onneksi en ole lohduttautunut ruoalla, olen syönyt ihan kiltisti. Vielä kun saisin itseni lenkille tänään revittyä! Siinä muuten mielikin paranisi...

Mikä kumma tässä laihduttamisessa on: Tiedän, kuinka kauhean huono omatunto esim. työpaikan viinereistä tulee, ja siltikin niihin sorrun. Ja tiedän, kuinka hyvä fiilis tulee, kun saa itsensä lenkille, ja silti sinne lähteminen on niin kamalan vaikeaa. Jos joku osaisi tuon selittää...

Huomenna on onneksi uusi päivä ja onhan tätä tiistaitakin jäljellä vielä jonkin aikaa.

Tsemppiä teille,

Demo -1,3 kg

Vierailija
10/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas teillä on mennyt, Silva, Jylppy ja Zandra?

Mun tarttee tunnustaa, että hiukan on muutamana päivänä ollut repsahduksia, mutta ei onneksi kamalia. Tänään kävin taas lenkillä, ja joka kerta jaksan JUOSTA pidemmän ja pidemmän matkan.

Demo

Vierailija
11/12 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huomenna taas ruotuun! Siinä taas näkee onko yhtään lähtenyt.

Zandra

Vierailija
12/12 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio aivan hukassa. Tämä viikko on mennyt melkeinpä tavalliseen tapaan, laihdutus on ollut hommasta kaukana.

Ei tanakele, mitenkäs tästä saisi ryhdistäydyttyä? Harmittaa....aina se menee niin, että viikko-kaksi olen päättäväisyyttä täynnä ja sitten se katoaa. Ehkä sen vuoksi, että tuntuu, etä mitään ei tapahdu kuitenkaan.

Ruoskikaa! Tsempatkaa minua jatkamaan! APUWA!

t. Silva