Mieheni niin pahoitti mielensä, kun Suomi hävisi
itseäni ei kiinnosta, mutta mies koki tämän kovin rankasti. Onneksi sillä ei ole töihin menoa ensi viikolla, mulla on. Hei se on ihan oikeasti vain peliä, jossa aikuiset miehet luistelee keppien kaa kumikiekkoa pökkimässä. Turhaa syytää verorahoja urheilun tukemiseen. Joten, mitä väliä aivan oikeasti???
Kommentit (7)
et katoin parhaaksi kohta pakata muksut mukaan ja lähtee anoppilaan et toi rauhoittuu
mutta hei, ei verovaroja vaan peliautomaattiyhdistykseltä.
Mutta tarjoo miehellesi olutta, kyllä se siitä. Itse kävin 24-packin, luulisi murheiden unohtuvan ku se mulle yksin.
mutta hei, ei verovaroja vaan peliautomaattiyhdistykseltä.
Mutta tarjoo miehellesi olutta, kyllä se siitä. Itse kävin 24-packin, luulisi murheiden unohtuvan ku se mulle yksin.
hakemassa bissee. Mut pakko kai se, masis menee varmaan huomiseksi ohi. Hän hakekoon, mä en sille hae. Ja olkoon vaikka kuin Rahiksen rahoitus. Sieltäkin vois rahoittaa esim. vanhustenhoitoa tai nuorten päihdehoitoa.
Urheilu on vain ja pelkästään ns. "leipää ja sirkushuveja", siis todellakin. En edes laita hymiöitä.
Voi että :/
Toista on kun puoliso on urheilutoimittaja.
ja nyt se vittuilee ja tiuskii mulle. Taidan häippästä elokuviin pariksi tunniksi, niin jospa sillä olis edes hiukan paremmat fiilikset ku tuun.
myös naama norssarilla. Olutta ei onneksi kulu, kahvit suostui juomaan kun keitin.
Mietin, viitsisinkö ehdottaa imurointia, vai onko siitäkin liikaa häiriötä?
Mies on ku perseeseen ammuttu karhu :/
Täytyy miettiä mitä sanoo ettei vaan ärsytä lisää.