Jos heittäisit pois nuhjaantuneet ja kuluneet vaatteesi
Kommentit (16)
käytä enkä säilytä sellaisia vaatteita.
Muutamat pienet ja epämukavat alushousut, jakkuja ja mekkoja, farkut, takkeja. Kauluspaitoja.
Yksi toppi, kymmenet alushousut, yksi paita ja talvitakki. Lisäksi sellaisia vaatteita, jotka ovat liian pieniä tai virheostoksia.
Käytän kotivaatteina kaikkia nuhjaantuneita niin kauan kunnes ne hajoavat tai vaihtoehtoisesti leikkaan esim. puuvillaisista paidoista lattiarättejä. Olen aikuisopiskelija ja tosi pienituloinen.
Pistin surutta pois KAIKKI pieneksi jääneet, epäkäytännölliset, käyttämättä jääneet ja epämukavat vaatteet. Nuhjaantuneet mutta mukavat pakkasin mökkivaatteiksi ja remonttihommiin. Sisävaatteista kertyi jätesäkillinen pois pantavaa.
Jäljelle jäi siistit kaapinhyllyt, joista löytää päälle pantava. Ennen sai penkoa pitkään ennen kuin osui hyvä vaate käsiin, ja kiireisinä aamuina se on painajaismaista.
mustat pillifarkut, muutama pusero ja neule, mutta monta mekkoa ja hametta!
Alushousuja ja sukkia tarttis ostaa uusia. Ne vaan on sellaisia, mitä mä en ikinä muista tai sitten ei löydy sopivia.
Muutoin kaappi pullottaisi entiseen malliin eli vaatteet ei meinaa mahtua ja osa onkin miehen ja lasten kaapeissa.
Ihan tosi? Vautsi, mä vasta olen innostunut tälläsistä jutuista, siis mitä kaikkea saa tehtyä vanhoista vaatteista. Netissä on ihania blogeja, onko sulla omat sivut?
Kävin kaikki vaatteeni läpi.
Osan laitoin myyntiin ja osan hetin pois.
Joukossa paljon sellaisia mitä joskus ostanut, eikä sitten tullutkaan koskaan käytettyä.
Ammotti hyllyt mukavasti. Hetken.
Ostin sitten nimittäin itselleni uusia vaatteita aikamoisen määrän.
Huiveja, toppeja, bikineitä, capreja, farkkuja, suoria housuja, hameita, mekkoja, jakkuja, ulkoiluvaatteita, puseroita ja neuleita.
mitään muuta ei ole, ja noilla töihin meen ;(
parit ulkoiluhousut, pari hametta. Muutama neule. Ja ehkä yksi toppi:D
Ihan tosi? Vautsi, mä vasta olen innostunut tälläsistä jutuista, siis mitä kaikkea saa tehtyä vanhoista vaatteista. Netissä on ihania blogeja, onko sulla omat sivut?
mattoja on helppo oppia virkkaamaan. Itse aloitin työväenopiston kurssilla.
Palailen pitkästä aikaa goottityyliini ja täytyy sanoa että tekisi mieli heittää pois kaikki ns. tavalliset vaatteeni- vaan eipä onnistu, ihan niin rikas en ole että voisin ostaa kaapin uusiksi kerralla ;).
pari kassillista annoin pois. Jotain nuhjuja jäi vielä kotikäyttöön. Mutta olisi tuolta varaa vieläkin heittää pois useampi muovikassillinen vaatteita.
+ noin 10 hyllistä samanlaista tavaraa. Miksi kuluneita vaatteita kukaan säästää?
työvaatteista vain housut ovat korkkaamattomat. Siinä se, eipä noilla pitkälle pötkittäisi :)