Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, nyt saa kesä tulla! Ostin superkauniin mekon,

Vierailija
19.05.2012 |

itseruskettavaa ja hiusvärin. Tammikuusta paino on tullut alas 20 kiloa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mekko hakusessa, alkaa iskeä hätä ja paniikki kun kesällä paritkin tilaisuudet joihin olisi kiva pukeutua mekkoon muta olen ihan pihalla siitä millainen mulle sopisi vaikka tarkat mielipiteet onkin siitä mitä haen ja haluan;)

En uskalla tilatakaan mistään kun tiedä koista yms..

Vierailija
2/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sulle aurinkoista kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näytti sillä merkillä olevan paljon kauniita juhlamekkojakin. Ja ihania värejä :) ap

Mulla on mekko hakusessa, alkaa iskeä hätä ja paniikki kun kesällä paritkin tilaisuudet joihin olisi kiva pukeutua mekkoon muta olen ihan pihalla siitä millainen mulle sopisi vaikka tarkat mielipiteet onkin siitä mitä haen ja haluan;)

En uskalla tilatakaan mistään kun tiedä koista yms..

Vierailija
4/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sulle aurinkoista kesää!

Vierailija
5/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tuo itseruskettava. ja nyt siis puhun vain itsestäni. En koskaan saa itseruskettavaa iholle tasaisesti, vaikka kuinka kuorin ja rasvaan ihoni huolella ennen sitä. Lisäksi se haju ei lähde nenästä moneen päivään.

Mutta onnittelut mahtavasta laihdutusurakasta!!! Ja mekosta myös. Itsekin tänään katselin Espritin mekkoja, mutta päädyinkin ostamaan uuden laukun ja aurinkolasit kesää varten.

Vierailija
6/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen ostanut muutaman mekon mutta ei näin pulskalla näytä mikään hyvältä. Pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja laihduttaa.

Vierailija
7/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuli hyvä mieli. Vaikka mekko oli budjetin ylärajoilla ja vauvakilojakin karistettavana. Mutta silti. Nyt vaan kesä tänne ja helmat liehumaan. :)

Vierailija
8/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te niitä mekkoja löydätte?? nettiputiikit täynnä niitä, ja kaupatkin varmaan, mutta tuntuu ettei mitään uskalla tilata ainakaan, ei kuitenkaan ole sopiva päällä tms.

Vierailija
9/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superkaunista mekkoa...