Monenko tonnin edestä sun miehellä on kultaa kaulassaan??
Kommentit (21)
Hyi helkkari! Kultakorut miehen kaulassa on ällöttäviä! Meillä käytetään rahat asuntolainan maksamiseen ja ulkomaan matkoihin.
ei ole minun mielestä miehekästä kantaa helyjä.
huom. minun mielestä! ei kannata suuttua.
ja pidän huolen, ettei kullan määrä kaulassa tuosta kasvakaan ;D On nimittäin mielestäni törkeän näköistä.
Ei taida löytyä kultaa. Hopeaa, titaania ja terästä sekä nahkaa löytyy koruista. Vastaus kysymykseesi on siis 0 e, jollen minä satu roikkumaan hänen kaulassaan.
eikä sillä ole kultahampaitakaan.
me ei olla mitään wanna-be-gangstoja tms. jotka tykkää näyttää et löytyy.
Meidän isukilla about 10 000e :)
Siinäpä se.
osaa hintaa arvioida, kun se olen minä, joka hänen kaulassaan roikkuu. :D Tosin hän välillä väittää minun tulevan melko kalliiksi, joten vedäpä siitä.
kaulassa on aivan hirveän näköisiä. Kallis kello on, sillä voin ylpeillä, jee :)
more wt kuin kultakäädyt miehellä:D
koska mikään ei ole juntimpaa! Wt.
osti juuri keväällä 70 tonnin avomersun kesäautoksi. Nyt suunnittelee pari vuotta vanhan A8:n vaihtamista uuteen, todennäköisesti taas Audiin.
Kultakoruja ei pidä. Problems K&K?
Kultaketju keltakultaa, rintakarvat vilkkuu hawaijipaidan alta.
Hymyillessä paljastuu kultahammas ja kädessä sikari.
Voi veljet, siitäpä uroksesta vaimo on ylpeä.
Kultaketju keltakultaa, rintakarvat vilkkuu hawaijipaidan alta. Hymyillessä paljastuu kultahammas ja kädessä sikari. Voi veljet, siitäpä uroksesta vaimo on ylpeä.
hihaton trikoopaita, tatskat olkavarressa ja kuluneet lenkkarit. Sänki päälaella ja leuassa:) Treenaa salilla ennen kaljalle menoa, tonkkakaupalla proteiinijuomaa pullossa....
Miten ihmeessä ukkos on noin vitun tyhmän ämmän ottanu joka ei osaa edes kysymykseen vastata oikein vaan on pakko pätee ukkonsa raoilla:)))
Ps. mun miehellä 0e
osti juuri keväällä 70 tonnin avomersun kesäautoksi. Nyt suunnittelee pari vuotta vanhan A8:n vaihtamista uuteen, todennäköisesti taas Audiin.
Kultakoruja ei pidä. Problems K&K?
Miten ihmeessä ukkos on noin vitun tyhmän ämmän ottanu joka ei osaa edes kysymykseen vastata oikein vaan on pakko pätee ukkonsa raoilla:)))
Ps. mun miehellä 0e
No meidän isukilla oli 80 000 pankkitilillä, mutta se meni siihen asuntoon jossa me nyt asutaan.