Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rytmihäiriöitä koko ajan
19.05.2012 |
Ei vissiinkään ole vaarallista, mutta todella inhottavaa. Nytkin kun tässä istun, tulee lisälyöntejä useampia minuutissa.
Viime syksynä kävin näiden takia päivystyksessä mutta eivät oikein mitään meinanneet asiasta. Pitkän jankkaamisen jälkeen sain propral-lääkityksen. Rytmihäiriöt hävisivät talveksi ja ovat nyt palanneet.
Pelottaa, jos onkin jotain vakavaa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
puristaako istuessa vaatteet tai sukat?