Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsettomuus aiheutua anoreksiasta?

Vierailija
19.05.2012 |

Eli, mä en tiedä oliko nyt mulla mikään anoreksia äiti ja mummo joskus sitä hoilasivat ja väittivät. Mun murrosikä alkoi vaan tosi nuorena, 10-vuotiaana ja terkkari sanoi, että mulla oli muutama kilo ylipainoa joten päätin laihduttaa ne sitten pois, mut sit innostuin tuon ikäsenä laihduttamisesta liikaakin ja halusin laihduttaa niin paljon, että kuukautiset jäivät pois ja murrosikäni kehitys muutenkin pysähtyisi , koska muiden luokan tyttöjen kehitys alkoi vasta joskus 12v.

Onnistuin sitten siinä että kuukautiset jäivät pois, kerran tai kahdesti, en muista, mutta sitten minut saatiin kiinni ja pakotettiin taas syömään... Onneksi

Nyt olen ihan normaali. Mutta onko minulla tuosta syystä riski jäädä lapsettomaksi? :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti vuosien jakso, jolloin kuukautiset ovat kokonaan poissa. Siis esim. viisi vuotta.

Jos kuukautiset tulevat nyt normaalisti, niin sehän kaiken järjen mukaan tarkoittaa, että munasolu irtoaa.

Vierailija
2/2 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis kutsumaan tuota laihdutusta 10-vuotiaana anoreksiaksi. Tuskin vaikuttaa lapsensaamiseen. Teinityttöjen kuukautiset saattaa helposti jäädä muutamaksi kerraksi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi