Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viides lapsi synnytetty

Vierailija
28.04.2012 |

ja oli kaikista vaikein ja kivuliain synnytys.

Onneksi on homma klaarattu läpi ja tässä jo viikon olen parannellu itseäni. Alkaa elämä voittamaan :)

Kyllä meille naisille on melkonen homma langetettu. Palkinto on kuitenkin ihana, kaiken kivun jälkeen.

Toivotan tsemppiä kaikille synnyttämään meneville.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös viidennen synnytin kaksi vuotta sitten ja oli kyllä ehdottomasti kivuliain synnytys.

Vierailija
2/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän minulle käy, "vasta" neljättä yritetään, mutta ikäeroa tulisi kuopukseen melkein 7 vuotta jos nyt onnistuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on liikakansoitusta, ja te vain puskette lisää pentuja itsestänn ulos. hävetkää!!

Vierailija
4/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tuolla kehitysmaissa. Täällä ollaan jopa huolestuneita, kun suuret íkäluokat tulee eläkeikään, että kuka kustantaa kaikki kulut. Vaihtoehtona on, että teemme itse niitä tulevia veronmaksajia tai otamme vastaan maahanmuuttajia.

Arvasin, että tähänkin ketjuun tulee ainakin yks räksyttäjä.

Olen todella onnellinen tästä viidennestä, kuten edellisistäkin lapsistani. Mikään ei voita (kaikesta kivusta huolimatta) sitä tunnetta ja rakkautta jota tuntee omaa vastasyntynyttään kohtaan :)

Ja tiedoksi räksyttäjälle: Tämä oli osaltani viimeinen. Kaksi vanhinta lastani ovat jo työelämässä ja verotuloja kerryttämässä valtiolle.

Vierailija
5/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin vajaa 4 vuotta sitten viidennen lapsen. Kohta täytän 33v.

Sikäli melko nuori vielä. Mulla on ollut kaikki synnytykset helppoja. Varsinkn tämä viimeinen. Käväsin isommalla paskalla;)

Vierailija
6/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli melko nuori vielä. Mulla on ollut kaikki synnytykset helppoja. Varsinkn tämä viimeinen. Käväsin isommalla paskalla;)

te monen lapsen vanhemmat, että oletteko tehneet erilailla tyttöjä ja poikia? Minulla neljä poikaa ja haluaisin kanssa viidenenn lapsen. En vaan ymmärrä miten niitä tyttöjä tehdään :)

Vierailija
7/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista väestönräjähdys. olet kelpo mamma ollut siinä asiassa. :(

Vierailija
8/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein alkaa jännittämään, viidennen pitäisi syntyä minä päivänä hyvänsä. Kaksi edellistä synnytystä on ollut suhteellisen helppoja ja nopeita, saas nähdä miten tämän kanssa käy.

Vierailija
9/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä supistushelvettiä minuutin välein. Supparit ei näkyneet edes käyrillä eikä kukaan edes lääkäri tiennyt että synnytys oli ollut käynnissä tunteja. 7cm oli auki ennenkuin joku tajus asian tarkistaa. Ilokaasulla selvis pari punnerrusta ja volaa. .

Vierailija
10/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maapallo ei pysty niitä kohta enää ruokkimaan ja luonnonvarat loppuu. Ei voida sanoa, että tällä pläntillä ei ole liikaa, mutta naapuripläntillä on.

Itsekästä! Häpeä!

Vierailija
11/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin ponnistamasta, kun oli niin muistissa siitä aiheutuva kipu. Pakko se vaan sitten oli..

Vierailija
12/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen synnytyksen kivut on vielä tuoreessa muistissa, siitä on vasta vuos aikaa... Mutta ihana pojan vesseli se on ;)

Vierailija
13/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te monen lapsen vanhemmat, että oletteko tehneet erilailla tyttöjä ja poikia? Minulla neljä poikaa ja haluaisin kanssa viidenenn lapsen. En vaan ymmärrä miten niitä tyttöjä tehdään :)

en ymmärrä miten jotkut onnistuu pojan tekemään. silloin pitää olla silleen just oikeeseen aikaan ennen oviksen loppua. tytöt saa alkunsa mina päivinä ennen ovista. on vaan vaikea tietää oviksen loppuhetkeä jolloin sen pojan vois saada aikaiseksi. jos oot ennen viime hetkeä silleen niin tyttösiittiö ehtii jo menemään odottamaan.

Vierailija
14/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten jotkut onnistuu pojan tekemään. silloin pitää olla silleen just oikeeseen aikaan ennen oviksen loppua. tytöt saa alkunsa mina päivinä ennen ovista. on vaan vaikea tietää oviksen loppuhetkeä jolloin sen pojan vois saada aikaiseksi. jos oot ennen viime hetkeä silleen niin tyttösiittiö ehtii jo menemään odottamaan.

Vierailija
15/15 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ensin kolme tyttöä ja sitten poika. pojan kohalla seurasin ovulaatiotikuilla kiertoa ja sen lisäksi join pari lasia greippimehua joka päivä :D mulle noi neljä muksua riittää, ainakin tällä hetkellä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan