Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko nukkua vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa työmatkalla hotellissa?

Vierailija
19.05.2012 |

Meiltä lähtee firmasta iso porukka työmatkalle ulkomaille. Meitä ei ole tasaparia mies-mies ja nais-nais kahden hengen huoneisiin ja ne ovat ainoat valittavissa olevat.

Pomo oli laittanut minut ja hyvän työkaverini, miespuolisen, saman huoneeseen. Kaksi kingsize-vuodetta erikseen, mutta samassa huoneessa. Minusta äärimmäisen noloa ja kiusallista, mutta pomo ajatteli, että ok. Kun siis olemme hyviä kavereita. Mies on lapseni kummi ja minä miehen lapsen kummi, ollaan todella hyviä tuttavia. SILTI!

Pomo sanoi, että yksittäiset yhden hengen huoneet maksaisivat yhtä paljon kuin kahden hengen huoneet. Vaatisitteko kuitenkin yhden hengen huoneet vai tyytyisittekö tähän?

Itse todellisuudessa olisin paljon mieluummin miespuolisen työkaverini huonekaverina kuin kenenkään naispuolisen työkaverin, mutta jotenkin tämä järjestely tökkii.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattua, joten onko pomo oikein ajantasalla. Minusta täysin sopimatonta miksei ite mene vastakkaisen sukupuolen kaa samaan huoneeseen. Eikä se huonehintaero niiiiin suuri ole. Osaako pomo hoitaa ja neuvotella tilauksia. Jos esim. iso porukka menee samaan hotelliin pitää jo kysyä etuuksia. Riittääkö kielitaito?

Vierailija
2/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa. Kuten itsekin sanot, ei niillä muillakaan välttämättä vastinpari ole herkkua, vaikka onkin samaa sukupuolta. Kestä tilanne kuin mies (eli nainen). Ja onko ongelma enemmän se, että "muut" saa saman sukupuolen, ja sä et yhyy? Ja muut tietää sen ja nauraa sulle kuin luokkaretkellä.

Jos alat valittaa, joku muu firmassasi saa epäparin. Ja myös tämä mieskaverisi suuttuu ehkä.

Miksi tehdä iso numero pikkujutusta? Suurin ongelma kai naisilla on ne "naistenjutut" eli että missä vitussa voi vaihtaa rinstikat ja tamponin? No hotellihuoneen vessassa tietty!

Painu vaan sinne matkalle äläkä välitä.

(Aikuisetkin osaa olla kuin pikkukakarat. Sun lapsen pitäis sanoa sulle, että älä inise).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut oman huoneen. Työskentelin siis ihan miesporukassa. Mulle oli aina oma huone ja miehet kahden hengen huoneissa. Näin valtiolla.

Vierailija
4/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset soita itse hotelliiin ja maksa se erotus jos tarvis ja pyydä hotellista yhden hengen huone. Jos haluat matkalle, sanoisin hotellissa puhelimessa että näin on käynyt ja miten saisit itse järjestettyä sen yhden hengen huoneen. En mä haluaisi työkamumiestä samaan huoneeseen. Haluan nukkua alasti hotellissa, herätä tukka pystyssä, soittaa kotipuheluita vaikka illalla kylpyammeestani  ym ilman että täytyy varoa sitä työkamua siinä vieressä. Ei ole normia tuo tapa mutta ei siitä varmaan kannatta älämölöä tehdä.

Vierailija
5/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisia firmoja teillä, jos ei työreissuilla saa omaa huonetta! Tai sitten meillä on _todella_ erilainen käsitys työmatkasta. Mutta ei, en nukkuisi edes samaa sukupuolta olevan kanssa samassa huoneessa. Haluan oman rauhani edes yön tunneiksi.

Vierailija
6/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi vaatia. Oma huone on pakko ottaa molemmille.

Vierailija
7/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran jumala nyt taas! Nukkumaanhan sinne hotellihuoneeseen on menty, ihan sama kuka siinä vieressä nukkuu kunhan on tuttu.

Vierailija
8/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista sun liitosta miten asia on. Mutta se kyllä on niin ettei ketään voi velvoittaa nukkumaan työkaverinsa kanssa yhteisessä huoneessa.

Vierailija
9/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi missään tapauksessa. En edes hommien kanssa. Eikä kyse ole siitä voisiko mahdollisesti olla/syntyä jotain sutinoita, niinkuin jotkut täällä näkyvät ajattelevan.

Vierailija
10/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pakottaminen" yhteiseen huoneeseen melkeinpä seksuaalista häirintää!!! Tietysti oma huone tai lisävuode kahden naisen huoneeseen. 

Ja voit sitten livahtaa kenen huoneeseen vain. Niinhän työmatkoilla tehdään :)

Vierailija
11/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se kyllä sopis. Ellen olisi puutteessa. Silloin en haluaisi, kiusaisi kun pitäis olla olevinaan kiinnostunut pelkästään unesta. Mutta jos kotona tarpeeksi seksiä tai olisin aseksuaali kuten ennen olin niin sitten ok.

Vierailija
12/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta en haluaisi, joten en suostuisi.

Vierailija
13/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:55"]No voi herran jumala nyt taas! Nukkumaanhan sinne hotellihuoneeseen on menty, ihan sama kuka siinä vieressä nukkuu kunhan on tuttu.

[/quote]

Miksi sen pitää olla tuttu? Sama kait se kuka siinä on jos kerta nukutaan?

Vierailija
14/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ap ole sen reissun jo heittänyt, tosi pitkä työmatka jos yli kaksi vuotta kestää.

Vierailija
15/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha ketju!!!! Älkää neuvoko aloittajaa enää.

Vierailija
16/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:55"]En suostuisi missään tapauksessa. En edes hommien kanssa. Eikä kyse ole siitä voisiko mahdollisesti olla/syntyä jotain sutinoita, niinkuin jotkut täällä näkyvät ajattelevan.

[/quote]siis homomiehen ei hommien

Vierailija
17/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta meillä on vähän eri tilanne, kun läheisimmät työkaverit ovat myös opiskelukavereita ja tunnetaan työn ulkopuolellakin ja myös tavataan perheinä jne. Meillä siis tuo sisko-veli -asetelma on itsestään selvä. Kuitenkin teidän pomo toimi todellakin väärin, ei ole asiallista eikä sopivaa.

Vierailija
18/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostuisi jakamaan huonetta, en edes samaa sukupuolta olevan kaverin kanssa. Eikä ole tarvinnutkaan.

Vierailija
19/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun joka yö töissä olessani vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa samassa huoneessa. Tälläkin hetkellä työpari nukkuu toisella sängyllä.

Vierailija
20/55 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain mielessään;?