Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ilman isää?

Vierailija
18.05.2012 |

Kokemuksia lapsista, joilla ei syystä tai toisesta ole lainkaan yhteyttä omaan isäänsä?

Onko oikeasti mahdollista, että pienestä voisi kasvaa tasapainoinen ilman isää?

Itselläni tilanne, että olen keskeytykseen menossa vain siksi etten uskalla luottaa siihen, että lapsi "haluaisi syntyä isättömänä".

Isompia sisaruksia on edellisestä liitosta ja mietin miten pahalta pienestä voi tuntua, kun muut lähtee isälleen, mutta häntä ei haeta koskaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika ja ihan hyvin tuo on aikakin toistaiseksi porskutellut eteenpäin. Tasapainoinen, reipas, sosiaalinen ja aina niin iloinen tapaus.

Hänelle isäni ja siskoni mies ovat toimineet ns. miehen malleina ettei pelkkien akkojen kanssa ole pyörinyt =)

Tiedä sitten, mitä tulevaisuus tuo tuollessaan.

Vierailija
2/7 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle tukihenkilöä tai tukiperhettä, jossa lapsi pääsee näkemään millaista on elämä perheessä, jossa on isä.

On tässä maassa kuule tuhansia tasapainoisia ihmisiä, jotka ovat isättä kasvaneet. Sotien jälkeenkin oli aika tavanomaista.

Hyvin turha syy raskauden keskeytykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tapat syntymättömän lapsesi noin mitättömästä syystä!

T. isättömän, mutta ihanan 8v pojan äiti!

Vierailija
4/7 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 18 ja koko elämäni ilman isää elänyt. En ole isää osannut kaivata koskaan, paitsi ehkä nyt aikuisuuden kynnyksellä omat juuret kiinnostava enemmän.. Jos lapsen pidät niin yritä edes jokin kuva isästä säilyttää, koska lapselle tulee varmasti jossain vaiheessa halu tietää juuristaan.. Minä en ole edes valokuvaa nähnyt..

Vierailija
5/7 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista kaipaa mitä ei ole koskaan ollutkaan.

Itse pärjännyt ihan ok, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä jne.

Vierailija
6/7 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainen, vaikka menettäisi molemmat vanhemmat.

Vierailija
7/7 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeestaan loukkaa tollanen "Onko oikeasti mahdollista, että pienestä voisi kasvaa tasapainoinen ilman isää?" Miksi ihmeessä ei voisi???? aivan niinkuin tossa alempana jo lukikin,niin miten sellaista voi kaivata jota ei ole koskaan ollutkaan :D :D itse olen kohta 20 v elänyt ilman isää ja ihan menestyvä ihminen musta on tullut. en mä siitä äijästä piittaa pätkääkään. Eikös tärkeintä oo jo ne läsnä olevat läheiset ihmiset? Mietippä,tekiskö se isä lapsesta yhtään sen onnellisempaa?? Mulla on äiti,mummo ja oli ihana pappa,siinä mun perhe,en koskaan kaivannut muuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme