Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui kananmunista. Mitä mieltä?

Vierailija
18.05.2012 |

Varauduin jo eilen tuleviin lakkiaisiin ostamalla kaksi 30 kananmunan pakkausta. Juhlista tulee isot ja tarjolla kaikenlaista leivonnaista ja suolaista, joihin munia menee.

Kaverini tuli käymään kylään. Näki meidän munavarastot. Suuttui, kun minä hamstraan munia, niin etteivät ne, jotka niitä oikeasti tarvitsevat niitä saa. Kysyin häneltä, että haluaako meiltä munia, jos on jäänyt ilman? Ei kuulemma ollut tarvetta. Käyttää vain luomumunia. Alkoi huutaa, että olen verrattavissa sota-ajan mustan pörssin kauppiaisiin, jotka tienasivat toisten nälällä.

Muistutuin, että tuollaiset munamäärät on meillä varattu ihan tarvetta varten. Hän oli sitä mieltä, että tekosyitä. Kahta viikkoa ennen ei tarjottavia hankita (Huomenna minulla olisi tarkoitus leipoa jo ensimmäisiä pakastimeen laitettavia leivonnaisia).

Lähti ovet paukkuen ja huusi mennessään, ettei kehtaa tulla edes sinne lakkiasijuhliin trokarien luokse!

Olen ihan hölmistynyt. Ennen ei kaveri ole koskaan käyttäytynyt huonosti. Miten nyt tällaisesta? Selityksiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika oudolta! Mitenkähän se ajatteli sun tienaavan toisten nälällä? :D onko se kaverisi muuten ihan normaali?

Vierailija
2/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut hyvätapainen ja ystävällinen. Mitään omituisuuksiakaan en tähän mennessä ole huomannut. Siksi olenkin ihan ihmeissäni, hieman loukkaantunutkin.

ap

kyllä aika oudolta! Mitenkähän se ajatteli sun tienaavan toisten nälällä? :D onko se kaverisi muuten ihan normaali?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut hyvätapainen ja ystävällinen. Mitään omituisuuksiakaan en tähän mennessä ole huomannut. Siksi olenkin ihan ihmeissäni, hieman loukkaantunutkin.

ap

Vierailija
4/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna kaveris olla, pyytää anteeks jos älyää. varmaan tosi absurdi tilanne :)

Vierailija
5/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta ihan normaalilta tapaukselta....Olisikohan jostakin ollut kananmunat loppu ja kaveri jäi ilman, joten nyt sitten kiukutellaan =D

Vierailija
6/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman loukkaantunutkin.

nolas itsensä vaan ja on jo tosi nolona jos on kaveruuden arvoinen. pyytää kyllä anteeksi jos tahtoo kaverina jatkaa.

olis jotenkin ymmärrettävissä jos sillä on jotain kehitysmaa-taustaa mut jos ei, tais vaan olla tosi huono päivä ja jostain syystä kananmunat oli se viimeinen pisara.

Vierailija
7/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutenkin stressaantunut ja pinna kireällä. Ja se suurin syy kilahdukselle.

Ja ehkä on ollut huonoja kokemuksia, kananmunathan on olleet välillä kaupoista loppu tuon hamstrauksen takia, niin ehkä tulenarka aihe senkin vuoksi. Meinaan, että jos hän on joutunut kärsimään jo aiemmin tuosta.

Vierailija
8/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa omituista. Miten voi leipoa ilman kananmunia? Ethän sinä niitä munia nyt myymässä ollut.

Heivaisin tuollaiset kaverit, tai jättäisin ihan omaan arvoonsa tuittuilut. Anteeksi, mutta ei vaikuta lainkaan terveen, aikuisen ihmisen käytökseltä tuollainen.

Vierailija
9/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainut jäädä ilman munia joskus ja se nousi pintaan...

fiksut ostaa jo nyt munat varastoon, koska niistä tulee varmasti pula parin viikon sisällä.

Vierailija
10/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta s-ketjun kaupat myy ei oota!!! outoa sanon mä. olisit kiusannut kamua enemmän ja sanonut että näkisit paljonko munia on toisessa kaapissa :D

Vierailija
11/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ottaa munansa henkilökohtaisesti. :D

Vierailija
12/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut samaa muutamassa omassa tutussanikin samaa piirrettä

Vierailija
13/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä harmittaa se, että jotkut ostavat isot määrät pelkästään munia ja vielä juhlimisen aihettakin elämässä...?

Vierailija
14/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se munanpuute teettää.

Vierailija
15/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan,taitaa kaverillasi olla muita ongelmia kuin munat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme