Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon kehtaa pyytää käytetyistä kengistä
21.11.2005 |
Ònko 2-5 euroa sopiva hinta käytetyistä ihan kohtuullisessa kunnossa olevista Gore-tex-kengistä, joiden ovh oli yli 50 euroa? Mitä maksaisit itse/olet pyytänyt kirppiksellä?
Kommentit (2)
valitettavasti aivan liian korkea hinta.
käytetty on aina käytetty ja ahneutta pyytää puolet normaalihinnasta!
tai saahan sitä pyytää mutta tuskin kukaan maksaa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jos siis ehjät ja ei linttaan poljetut.