Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä etä päivät on mukavia ja tehokkaita

Vierailija
18.05.2012 |

Heti aamusta kone auki. Pari pöytäkirjaa, raportti ja sähköpostien läpikäynnit. Tarjoukseen vastaus. Nyt oikeastaan hommat tehty joten seuraavaksi vois tyhjentää pesukoneen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt aloitin kymmentä vaille kahdeksan - siihen mennessä olin jo lukenut läpi päivän sähköpostit kun yleensä vasta töissä lopetan aamukahveja. Oon sopinut aikatauluja, luonnostellut budjettia, tehnyt lyhyen lausunnon ja soitellut puheluita. Ynnä soittanut lääkärilleni, mitä varten pitää töissä yrittää rynniä aivan liian vähäisiin puhelutiloihin (avokonttorissa kun olemme).

Harmi vain, että pomo ei tykkää etätöistä :( Muutaman saa vuodessa ruinattua, vaikka näinä päivinä olen tehokkaimmillani.

Ja nyt taas hommiin... ei tässä jaksa lounastuntia pitää millään loppuun asti.

Vierailija
2/2 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas menee etäpäivät ihan harakoille, en saa vaan millään tartutuksi työhön. Menee vaikka näin. Klo 9 avaan koneen täynnä tarmoa, nyt aloitan työt! päätän kuitenkin lukaista uutisotsikot netistä, ja kas, tulee käytyä myös AV:lla ja onkin kulunut pari tuntia eikä ole työtä vieläkään aloitettu. NYT päätän että otan itseäni niskasta kiinni ja tartun toimeen. Pian kuitenkin onkin lounasaika ja laitan ruokaa. Ruoan jälkeen väsyttää ja haluan ruokalevon. Klo 14 yritän taas toimeen tarttumista. Nyt vähän saankin tehtyä mutta jämähdän taas nettiin. Sitten tuleekin pian lapset koulusta, haluavat välipalaa, kertovat omia asioitaan. Lopputulos on että teen töitä puolitehoisesti vielä klo 20 (tai lähinnä yritän tehdä töitä) koska on syyllisyys siitä kuinka vähän olen saanut aikaan.

Mulle ei vaan tää etätyö taida oikein sopia... Olenkin harkinnut että palaan tekemään konttorilla 5 pv/vko, kun nyt teen 2 päivää etänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi