Minkälainen finni on ihanin puristaa?
Kommentit (21)
mutta josta tulee vielä sellainen pitkä mato, kun sitä räjähtämyttä finniä puristaa.
Myös aito kokonaan ihonalainen finni on ihana puristettava, kunhan sen mömmön saa ensin tulemaan ulos.
ja hymyilytti! Taidan olla henkisestikin toipunut!
sellaisista puolikovista oikein pitkistä ja paksuista pötkylöistä, joiden jälkeen jää selkeä siisti aukko. Sinänsä on kurjaa, jos reikä ei umpeudu, mutta on kiva katsoa, mistä se mato on kotoisin.
Inhottavimpia ovat kipeät punaiset, joista ei millään saa kuin jotain nestettä ulos ja loppu töhnä jää kiusaamaan sisälle.
Inhottavimpia ovat kipeät punaiset, joista ei millään saa kuin jotain nestettä ulos ja loppu töhnä jää kiusaamaan sisälle.
ja joskus aivan äärettömän kipeitä! Jaa niitä saattoi tulla monta yhden yön aikana. Onneksi lääkekuuri vei ne mennessään.
t. 3
No paras on muhkea mustapää, esim mieheni niskassa tai yläselässä mikä ei ole tulehtunut, vaan lähtee ulos siististi. Pesen kädet etukäteen ja putsaan puristetut ihohuokoset vielä desinfiointiaineella, ettei tulehdu.
jossa on iso pää joka räjähtää, sitten tulee iso mato ja lopuksi vielä madon alta räjähtää pehmeää talia iso köntti :)
saisipa puristaa pitkästä aikaa oikein kunnon finnin! Sellaisen, jota saa alun mätäpaiseen räjäytyksen jälkeen ihan "lypsää". Parasta on, kun talihännän loputtua jää hetkeksi iso, avonainen ihohuokonen jäljelle (kunhan se vaan sitten kutistuu lopulta pois).
Tyhmää, että kolmikymppisen finnit ovat nykyisin juuri noita kipeitä, punaisia paukamia jossain syvällä ihon alla :(
Kirjoittakaa youtuben hakusanaksi "zit" tai "boil" tai "sebaceous cyst" niin johan räjähtää!
Jotkut friikit ovat meidän iloksemme kuvanneet näitä matoja ja mätiä.
että finnien puristaminen on niin terapeuttista?
Tässä onkin jo kuvailtu monta sellaista finniä, mmitä on ihana puristaa.
sellainen jonka kanssa on melkein luovuttanut jo, sitten lopulta mönjät lentää paineella kylppärin peiliin, aaah. Ja etenkin jos seuraavana päivänä kohta on jo kuivinut/kadonnut ,se voittajafiilis!
olen säälittävä
jossa on iso pää joka räjähtää, sitten tulee iso mato ja lopuksi vielä madon alta räjähtää pehmeää talia iso köntti :)
mutta mulle tulee vain niitä kipeitä punaisia paskiaisia yläselkään :( Pöh.
Mulla usein sellaisia huomaamattomia, vähän koholla olevia kohtia. Puristaessa lähtee hitaasti tulemaan pitkä valkoinen liero. Näitä mulla on myös nenänpielessä ja leuassa. Niistä saa usein turistettua yhdellä puristuksella monen valko/mustapään sisällön kerralla. Hih.
Toiselle sijalle pääsevät usein selässä olevat kovat ja kuivahtaneet jättimustapäät. Lähtevät usein ihan vahingossa selkää rapsauttaessa. Semmonen kova knööli vaan jää kynnen alle.
Mulla usein sellaisia huomaamattomia, vähän koholla olevia kohtia. Puristaessa lähtee hitaasti tulemaan pitkä valkoinen liero. Näitä mulla on myös nenänpielessä ja leuassa. Niistä saa usein turistettua yhdellä puristuksella monen valko/mustapään sisällön kerralla. Hih.
Toiselle sijalle pääsevät usein selässä olevat kovat ja kuivahtaneet jättimustapäät. Lähtevät usein ihan vahingossa selkää rapsauttaessa. Semmonen kova knööli vaan jää kynnen alle.
joo noi pitkät ohuet lierot on parhaita, kaikki tukkeutuneet ihohuokoset kerralla ulos. Mutta mä en tykkää noista kököistä.
joista näyttää ihon pinnalle, että olisi vain pieni näppylä, mutta puristaessa mätää tulee vain loputtomiin.
Myös se tunne, kun saa ison mustapään puristettua täysin tyhjäksi ja jäljelle jää vaan tyhjä ihohuokonen on ihan mahtava.
Pieniä valkoisia valkopäitä on ihana puristella, etenkin kun itsellä niitä on naama aina täynnä, ne aina RÄJÄHTÄÄ ihanasti :))) myös kunnon isot mustapäät on ihania puristettavia.
Poskista tai ohimoista on varmaan ihanin puristella...
eikä mulla niitä oikein ole koskaan ollutkaan, mutta mustapäät on hauskoja.
Sellaiset vähän kuivahtaneen oloiset yläselässä, joihin jotenkuten yltää, ovat parhaita. Sieltä tulee ulos valkoinen kova klöntti, jolla on se juurikin musta pää.
Sitten on sellaisia kohtia olkavarsissa, joissa iho on aavistuksen vaaleampi pienellä alueella, mutta siinä ei ole varsinaista mustapäätä näkyvissä, siitä kun kuitenkin sopivasta kohtaa puristaa, tulee ulos valtava määrä valkoista töhnää, vähän kuin hammastahnaa.
Sieltä voi löytyä sellaisia rusinafinnejä, että paikalle jää sormenpään kokoinen reikä. Ihania puristaa...
mutta josta tulee vielä sellainen pitkä mato, kun sitä räjähtämyttä finniä puristaa.
Myös aito kokonaan ihonalainen finni on ihana puristettava, kunhan sen mömmön saa ensin tulemaan ulos.