Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tällanen läski 173/90 voi laittaa päälleen viikonloppuna ulkoilmatapahtumaan

Vierailija
17.05.2012 |

Näyttääkö mustat korkokengät vaan naurettavilta isossa kropassa, tyyliin sirot kengät, muuten norsu. En omista yksiäkään housuja, jotka mahtuu päälle. Lihoin talvella 10 kg koska olin ja olen niin masentunut. Viime kesänä puin kauniisti, värikkäästi. Nyt yritän vaan hukuttautua massaan, samalla ku hukun massaani! Jos laitan legginsit, sit mustat ohuet sukat, matalat kengät? Vai korkeat. Joku polvipituinen hame. Neuletakki ois kiva, mutta mulla on niin isot tissit, sivuprofiili näyttää valtavalta. Taidan perua koko menemisen. Näytän niin kauheelta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mieluummin jotku matalammat. Hame ja sopivat kengät, EI leggingsejä vaan sukkahousut. Takki ja värikäs huivi. Siinä se on. Mee vaan!

Vierailija
2/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole mikään yliläski. ota esim kauniisti v-aukkoinen tunika ja hoikentavat housut alle, korkkarit jalkaan ja meikit naamaan ja menoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ulkoilmatapahtumaan sopii samat kuin yllä kirjoitin.

Vierailija
4/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ja pitkä tunika,ja ne korkkarit on ihan jees :)

Vierailija
5/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pellavahousut, pitkä tunika ja ne korkkarit

Vierailija
6/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole reilusti oma itsesi.Katso vaikka afrikkalaisia naisia kuinka he ovat ylpeitä runsaasta vartalostaan ja pukeutuvat värikkääseen asuun joka krostaa hyviä puolia (peppu ja rinnat).

Rennot nuorekkaat matalat kengät, ei korkkareita ulkoilma tapahtumaan.

Vierailija
7/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä leikkaus niin ok. Itsellä vakikamaa caprit ja empirelinjainen mekko. Vähän korkoa ok jos osaat niillä kävellä.

t. toinen norsu ihan samoilla mitoilla :-)

Vierailija
8/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotutkin joukosta ja oma olosikin tuntuu surkealta. Pukeudu raikkaisiin, lämpiimiin sävyihin, meikkaa kauniisti, laita hiukset ojennukseen - hymyile. Jotkut hienot aurinkolasit vielä, niin se on siinä. Oot varmasti upea nainen.

Vierailija
9/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullei oo pellevahousuja. Paksut sukkahousut taitaa olla ainut mahdollinen vaihtoehto. Ei oo oikein rahaa ostaa uusia vaatteita. Sukkahousut on halvat. Mä en tykkää ollenkaan farkuista. Mulla on ehkä kolme mekkoa, joissa en näytä järkyttävälle. Niistä pitää sit kai valita. ap

Vierailija
10/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko, se neuletakki auki ja aurinkolasit. Oikein hyvältä kuulostaa. Mutta pääasia että lähdet, ja menet pää pystyssä pitämään hauskaa!

Vierailija
11/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan ne. Ja niiden kanssa kait mustat sukkahousut? Mahdollisessa mekossa on valkoisia palloja mustalla pohjalla. Caprihousut ois kivat, mutta eikö ne ole kylmät vielä tällä ilmalla? Neuletakkini alkavat kaikki elää viimeisiä päiviään. Punainen takki mulla on ainut, mikä mahtuu päälle. Se on laitettava, empirelinjainen ja lyhyt. Itsetunto on alhaalla, huokaus. Jos mä tästä laihdun takas 80 kiloon mä en enää ikinä valita että oon läski vaan oon iloinen muodoistani. Näistä nykyisistä... Huoh.

Vierailija
12/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jo lähteminen on hankalaa. Mä tunnustan, että oon perunut tapaamisia sen takia, koska häpeän kilojani. Siis esim opiskeluaikojen kaveriporukan tapaamisia. Nyt aloitin kolme viikkoa sitten dietin, oon laihtunut ehkä 2 kiloa. Ja tänään sorruin herkkuihin, koska olin niin väsynyt. Kauheita on nää laihuusihanteet. :-(

Vierailija
13/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mun mielestä ne naiset näyttää ihan hemmetin upeilta! Eli kiva meikki, hyvät asusteet ja jotain trendikästä päälle. Ulkoilmatapahtumaan ei kannata ehkä laittaa korkkareita, ellei ne ole kiilakorko-espadrillo-akselilta.