Gallup sinkuille: seksistä kuukautisten aikana
a) Harrastatko seksiä kuukautisten aikana?
b) Jos et harrasta niin koetko olevasi puutteessa silloin?
Itselleni tämä tuntuu aina niin rasittavalta ajalta kuukaudessa kun tuntuu, ettei voi tavata ketään seksin merkeissä kuukautisten takia. Pää hajoaa puutteeseen, mikähän avuksi..?? ;)
Kommentit (12)
Mulla ei ollut mitään panokavereita ja yhden illan juttuja harrastin hyvin harvoin. Ei siis haitannut mitenkään. Ja masturbointi onnistuu menkkojenkin aikaan kun sitä varten mun ei tarvi ottaa edes alkkareita jalasta.
a) Ei
b) kyllä mutta hoidan "homman" itse ;)
Jotenkin vaan itse koen asian niin, että suhteessa tutun ja läheisen ihmisen kanssa seksin harrastaminen kuukautisten aikaan ei ole ongelma, ja sitä on aina harrastettu kun olen ollut suhteessa. Mutta vieraamman ihmisen kanssa koen, että muutamien ensimmäisten kertojen aikana ei voisi harrastaa seksiä jos on menkat... vaikka haluttaisikin. Ja usein juuri kuukautisten aikana haluttaa vielä tavallista enemmän. Kiipeilen aina seinille silloin :(
ap
A) En ole koskaan ollut ekaa kertaa uuden kumppanin kanssa menkkojen aikaan, mutta jos oon jo ollut muutaman kerran jonkun kaa en anna menkkojen haitata. Yleensä harrastan pitkiä suhteita.
B) Menkat ei estä mulla seksiä, mutta silloin kyllä haluttaa vähemmän kuin muulloin.
Jotenkin vaan itse koen asian niin, että suhteessa tutun ja läheisen ihmisen kanssa seksin harrastaminen kuukautisten aikaan ei ole ongelma, ja sitä on aina harrastettu kun olen ollut suhteessa. Mutta vieraamman ihmisen kanssa koen, että muutamien ensimmäisten kertojen aikana ei voisi harrastaa seksiä jos on menkat... vaikka haluttaisikin. Ja usein juuri kuukautisten aikana haluttaa vielä tavallista enemmän. Kiipeilen aina seinille silloin :(
ap
Tosin tätä palstaa lukiessani olen huomannut että yllättävät moni nainen häpeää menkkojaan, omallekin miehelle.
Muakin haluttaa aina menkkojen aikana ihan hulluna, on ne hormoonit vaan kivoja meillä naisilla....
-3-
ap
Tosin tätä palstaa lukiessani olen huomannut että yllättävät moni nainen häpeää menkkojaan, omallekin miehelle.
Muakin haluttaa aina menkkojen aikana ihan hulluna, on ne hormoonit vaan kivoja meillä naisilla....
-3-
Enpä itse ole tätä palstaa lukiessa moista koskaan huomannut. Minua ei kertakaikkiaan haluta menkkojen aikana lainkaan.
ap
-3-
Enpä itse ole tätä palstaa lukiessa moista koskaan huomannut. Minua ei kertakaikkiaan haluta menkkojen aikana lainkaan.
enpä osannut muutakaan keksiä. Kokee siis ällöttävän sen, että harrastaisi veristä seksiä. Sinä nyt et kuulu siihen ryhmään, jos sinua ei haluta menkkojen aikana.
Ja sitten välillä saa lukea miehitä joita niin yäkkis, ällöttää kun näkee verisen siteen tai verta pyyhkeessä jne.
Siis on pari mieskaveria joiden sängyssä olen käynyt näinä sinkkuaikoina. Enpä viitti ees ehdottaa että nähdäänkö jos on menkat...ja jos toinen soittaa ja sanon että on menkat niin se on sitten että okei moikka. Tosin en tiedä olettaako toinen etten sitten halua ja kävisikö hänellekin oikeasti. Koska vittu vie haluan kyllä ja paljon! Kuukautisten aikana aina ihan mielettömästi.
Tosin johtuukohan siitä että saa pitää pillereistä sillon taukoa vai mistä...jännä tietää ois
Miksi et voi yksinkertaisesti sanoa miehelle, että sinulla on menkat ja antaa hänen itse päättää onko se ongelma?
Minulle seksi maistuu ihan yhtä hyvin vaikka naisella olisi menkat.
Niin tosiaan kannattaa sitten mainita vielä, että sinulle se ei ole este. Muuten moni mies luulee, että pitää tuo tulkita rivien välistä siten, että sinä et halua.
a) Yleensä en.
b) En koe olevani puutteessa, silloin ei tee niin paljoa mieli, eikä seksi tunnu niin hyvältä. Liian märkää. :D
Kyllä mulla on tässä ero onko kumppani joku satunnainen hoito vaiko miesystävä. En nyt ihan kenelle tahansa halua esitellä kuukautisveriäni, sen verran ällöksi koen touhun. Miesystävän kanssa kyllä voin harrastaa seksiä menkkojenkin aikana. Pitkässä suhteessa seksin ei tarvitse olla niin hohdokasta. :D
Mutta miksei suhteessa olevat saa vastata, on meilläkin menkat ja asia on varmaan suurelle osalle yhtä kiusallinen kuin sulle.