Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä (oma) imetys on ällöttävää :(

Vierailija
17.05.2012 |

Ton otsikon otsassa huutelee punaisella teksti PROVO, mutta tää ei oikeesti oo provo.

Eli mulla on 3 kk vanha tyttö jota täysimetän. En pysty imettämään kenenkään nähden, no miehen nähden juu, mutta en kenenkään muun. Koska mun mielestä imettäminen on ällöttävää. Antaa nyt lapsen imeskellä nänniä. En oo edes pystynyt maistamaan omaa rintamaitoa, korviketta oon kyllä maistanu.

Toisaalta tää saattais johtua siitä että mulla on tosi rumat rinnat. Isot, (85J) roikkuvat, utareet joilla on tosi vaikea imettää... Jos ois pienet ja kauniit rinnat, niin en miellä sitä ällöttäväksi... outoa?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut noin vahvasti, mutta kyllä minustakin imettämisessä on jotain ällöä. Vaikka toisaalta siinä on sellaista kaunista ja herkkääkin, ja nuorintani imetin 1v4kk.

Silti, jotenkin se erite, suuret utareet nimenomaan ja paljastelu. Venyneet nännit, suuret ja tummat nännipihat.. Jep, ei niin hehkeää! :D

Vierailija
2/3 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta normaalilta. Ei imetyksen tarvitse olla ulkoisesti niin hehkeää ollakseen kaunis ja tärkeä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele, mutta ihmettelen. Minulla ei ole ollut mitään ongelmaa imettää ihan missä vaan, vaikka olin 18-19 vuotias imettäessäni. Ja muutenkin, sitä ennen en juuri pitänyt rinnoistani, ne olivat pienet A-kupit, mutta imetyksessä venyivät E-ksi ja jälki tietysti sen mukaista, mutta silti imettäessä opin pitämään niistä, ja olen pitänyt myös sen jälkeen, vaikka pienenivät C-kuppiin kun paino putosi takaisin normaaliin ja imetys loppui. olen myös iloinen etteivät ne pienentyneet takaisin A-han vaikka paino putosi samaan missä oli ennen lasta, BMI 20.

Muutenkin olen pitänyt lapsen jälkeen kropastani paljon enemmän lapsen jälkeen kuin enne lasta. Onhan se kuitenkin toimiva kroppa, kun noin ihanan lapsen osasi maailmaan synnyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi