Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EX-MIES vittuilee pukeutumisestani

Vierailija
17.05.2012 |

Jees, elikä olen laihduttanut 20kg, ja pikkuhiljaa alkanut olla tyytyväinen ulkomuotooni. Käytän ihan tavallisia vaatteita, enkä pukeudu mielestäni mitenkään asiattomasti. Kesäksi minulla on lyhyehkö hame kylläkin, ja muutama v-aukkoinen mekko/paita, ja käytän push-up liivejä, koska laihduttaessa tissit on kutistuneet, enkä niihin ole vielä tottunut. :D Ja yleensä arkena en niinkään edes välitä pukeutumisestani, vaan panostan lähinnä vaan juhlimaan lähtiessä tms. Hän on kuittaillut laihdutuksestani, sekin tuntuu häntä ärsyttävän. Valittaa myös piilolinssien käytöstä. Olen kuulemma usein lutkahtavan näköinen, kummastuttaa että hän onkin ainoa, joka tällaista minulle on sanonut.. Eromme on aika tuore, ja sen jälkeen tämä piikittely on pahentunut, koska hänen mielestään olen nyt alkanut pynttäytyä liiankin kanssa. Hänen mielestään tahdon viestiä, että olen jälleen vapailla markkinoilla. Olen selittänyt, että kiinnostus omaan ulkonäköön on tullut onnistuneen laihdutuksen myötä, enkä ole uusia miehiä tässä todellakaan etsimässä. Kuulostaa tosi tyhmältä koko tämä teksti, piti jonnekin valittaa. :D Ja siis, olosuhteiden pakosta joudun olemaan tekemisissä ex-mieheni kanssa yhä edelleen, jos joku ihmettelee, miten entinen puoliso elämässäni on vieläkin. Joo, minua ei kiinnosta enää hänen mielipiteensä minusta, mutta ärsyttää tätä kuittailua kuitenkin kuunnella. Sori avautuminen! =)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on selkeesti vielä mustasukkainen ja omistushaluinen. Hän itsekin näkee kivan muutoksen ulkonäössäsi ja kokee tämän uhkana. Nythän olet haluttava niin monen muunkin miehen silmissä.

Tuli niin asiantunteava analyysi tilanteesta.

Vierailija
2/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä mustasukkainen ja omistushaluinen. Hän itsekin näkee kivan muutoksen ulkonäössäsi ja kokee tämän uhkana. Nythän olet haluttava niin monen muunkin miehen silmissä.

Älä anna miehes kommenttien pilata iloasi, tiedät mistä se tulee. Nauti laihtumisestasi ja ota kaikki irti siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päässyt mulkusta eroon ja löytänyt itsesi :)

Vierailija
4/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika mustikseslta ;)

Hieno hhomma! Oo ylpeä itsestäsi!

Vierailija
5/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti siitä täysin rinnoin, olet sen ansainnut.. Miksi olet edelleen yhteyksissä tuollaisen luuserin kanssa? Selkeästi hän tuntee olonsa mustasukkaiseksi ja uhatuksi, mutta sanopa herralle että elämä jatkuu ja on aika katsoa eteenpäin.

Vierailija
6/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onpas kivoja viestejä! Kiitos! =) No mulla sattuu olemaan tämän urpon kanssa yhteinen lapsi, niin joutuu väkisinkin olemaan tekemisissä. Mutta ehkäpä jätän noteeraamatta kokonaan hänen juttunsa, ja iloitsen tulevasta kesästä. Ja siitä, että voi oikeasti ensimmäistä kertaa vuosiin kulkea ihmisten ilmoilla kesävaatteissa häpeilemättä! :)

Vierailija
7/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään tahdon viestiä, että olen jälleen vapailla markkinoilla. =)

Saat pukeutua ihan niin kuin haluat ja vaikka olisitkin kiinostunut muista miehistä, niin so what. Asia ei kuulu exällesi yhtään, vaikka pukeutuisit kuin lutka ja panisit kaikkien vastaantulevien kanssa! Kun exäsi seuraavan kerran kommentoi jotain, niin kiitä palautteesta ja kerro, että suosittelet ulkonäön muutosta hänellekin. Tai peniksen pidennystä, jos haluat loukata...

Vierailija
8/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, exä kyllä on todella komea, ja naisten mieleen, että hän tuskin mitään muutoksia edes tarvitsee. Jotenkin tuntuu, että vaikka tässä erottu ollaankin, että olisin ikäänkuin vieläkin tilivelvollinen hänelle kaikesta, ja en ole oikein sisäistänyt vielä, että olen todellakin vapaa, eikä asiani kuulu hänelle tippaakaan! Noh, onneksi on kuitenkin nykyään exä, meillä kun oli muutenkin kaikenlaisia ongelmia, ja paljon paljon isompia, kun esimerkiksi tämmöiset mitä nyt tänne kirjoittelin. Ja toki voisin pukeutua kauniisti myös arkenakin, mutta viihdyn kyllä välillä ihan vaan verkkareissakin. :) Mukavaa saada kivaa palautetta, oletin saavani perus av-tyylistä viestiä, että "mitäs sitten pukeudut kuin lutka" tms. :D Jes, tällä kertaa osui ajattelevia ihmisiä paikalle! =) ap

Vierailija
9/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi mustis, annapa ääliön olla mielipiteineen ja nauti fiksumpien miesten huomiosta!

Vierailija
10/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittää pätkääkään siitä mitä se susta ajattelee? Miks sun pitää selitellä sille yhtään mitään? Yhteydenpito minimiin tai kokonaan poikki, jos teillä ei ole yhteisiä lapsia.

Vierailija
11/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no tossa aiemmin jo mainitsinkin, että yhteinen lapsi on, että siksi joudutaan väkisinkin olemaan tekemisissä. Tässä nyt on ollu kyllä niin paljon kaikkea paskaa, että noi exän vittuilut on aika pientä tässä vaiheessa. Täytyy yrittää rajottaa yhteydenpito tasan siihen, että sovitaan keskenämme vaan lapsen asioista, eikä muuten olla turhaan tekemisissä. Exä se vaan tuppaa soittelemaan joka päivä edelleen jos jonkinmoisten turhien asioitten takia, että vähän on ollu hankalaa "päästä eroon". Ehkä tää tästä ajan kanssa tasaantuu!

Vierailija
12/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ex-miehesi jutuista, hyvää kesän odottelua! :)

Vierailija
13/13 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti vielä joskus tekstarin käytyään lapset tuomassa tms että "voisitko pukeutua seuraavan kerran johonkin toiseen paitaan, eikä noin provosoivaan, huh.." Kommentoinut muutenkin mun pukeutumista. Molemmilla on kyllä uudet puolisot jo.