Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 21 eikä paino ole noussut?!

Vierailija
17.05.2012 |

Muita? Olin jo valmistautunut järkyttävään painonnousuun, kun on tullut luettua vaikka mitä juttuja viiden kilon painonnoususta jo jollain viikolla kymmenen... Alkuraskaudesta menetin pahoinvoinnin takia 3kg, ne ovat tulleet takaisin kun olen pystynyt taas syömään hyvin, mutta ns. ylimääräistä painoa ei ole tullut. Mahakaan ei ole juurikaan kasvanut, vasta tällä viikolla siirryin äitiyshousuihin kun kyllästyin pelleilemään omien housujen ja vyön kanssa. Onkohan mulle tulossa joku kääpiövauva?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino alkuun pahoinvoinnin takia kanssa laskenut 4-5kg. Sitten rv 20 jälkeen lähtenyt hiljalleen nousuun ja lähtöpaino ylittynyt vasta joskus rv 26 tietämissä. Sitten onkin kiitettävästi noussut, niin että synnyttämään mennessä painoa tullut yhteensä noin 10 kiloa (ekassa vähän reilummin kun oli raskausmyrkytykseen liittyviä turvotuksia, tokassa vähän alle). Lasten syntymäpainot 3,8 ja 4kg.

Enkä mäkään käyttänyt äitiysvaatteita ekan kanssa kuin rv 18-20 lähtien, tokan kanssa maha alkoi tuntua vähän aiemmin.

Eli ihan normaalilta kuulostaa! :) Onnea odotukseen!

Vierailija
2/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme raskautta ja noin juuri edennyt. Pääosa painosta tulee 25-35 -viikoilla kun vauva ja istukka kasvaa ja lapsiveden määrä on suurimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa (oli mistä laihtua) ja puoleen väliin raskautta paino ei juuri noussut, vaikka vauva kasvoi hyvin. Loppuraskaudessa sain sitten 18kg. Odota hetki ;)

Vierailija
4/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa tullut 0,6kg, ei tarvitse kuulema hätäillä koska on ykilöllistä :) Oksentelin myös ensimmäiset 22viikkoa(kutenvieläkin toisinaan), joten ehkä se johtuu siitä alun painon menetyksestäkin?

Vierailija
5/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme raskautta painonlisäys ekasta neuvolakäynnistä synnytykseen.

Eka 5,1kg, vauva 3,2kg.

Toka 3,5kg, vauva 3,6kg.

Kolmas 2,7kg vauva 3,7kg.

Mulla ei ole jostain syystä paino noussut raskausaikoina. Toki alussa kärsin pahoinvoinnista ja loppuvaiheessa järkyttävästa närastyksestä kaikissa, mikä on varmasti vaikuttanut asiaan. Mutta siis ihan normivauvat syntyi, ja itse siis olin normaalipainoinen ennen raskauksia. Imetysaikana olen saanut painoa takaisin raskauksien välissä, minkä menetin raskauksien aikana.

Vierailija
6/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, etten ole ainoa :) tässä sitä vaan katselee muiden kuvia vastaavilta viikoilta ja oma maha menee vielä hyvin piiloon vähän löysemmän t-paidankin alle...