Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan koivu

Vierailija
16.05.2012 |

vielä aiheuttaa oireita etelä-Suomessa? Onko helpotusta tiedossa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomessa ainakin vielä loppuviikkoon asti ja riippuen miten pelit menee niin mahdollisesti pidempäänkin. Viime vuonna mestaruuttahan juhlittiin ympäri Suomen viikkoja!

Kapteeni Koivu aiheuttaa erityisesti nuorissa naisissa erittäin voimakkaita ihastumista muistuttavia oireita sekä kiljumista ja voi olla että helpotusta alkaa tulla vasta kesäkuun puolella.

Vierailija
2/3 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkolääkäri, että toukokuun loppuun. Tosin, mulla oli allergia silloin alkanut ihan toukokuun alussa, joten kyllä silloin tuo toukokuun loppu piti paikkansa, mutta oliko kevät silloin aiemmassa. Nyt mulla ei ole alkanut vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen nyt 5 vuotta ollut tosi allerginen, niin ulos olen päässyt yleensä kesäkuun 8. päivän tienoilla. Kestän siis, että ilmassa on K, mutta en voi olla hetkeäkään ulkona, jos on KK tai puhumattakaan KKK.

Riippuu toki nyt säistä ja sateista. Jos on lämmintä ja sit sataa paljon, niin voi tietty loppua vähän aikaisemminkin ja jos taas on viileää ja ei niin sada, niin voi tuota pölyä tulla pidempäänkin, varsinkin kun nyt on rankin norkkovuosi sitten vuoden 1993.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän