G: Oletko ns. "hyvä tyyppi"?
Kommentit (10)
Olen liian tosikko ja sosiaalisesti kömpelö ns totuuden torvi. Mutta olen kiltti, pärjäävä ja jämäkkä, joten ehkä aika monen mielestä myös hyvä tyyppi. Pyrin reilun pelin sääntöjä noudattaen toimimaan muiden ja ryhmän parhaaksi. Olemaan osaltani "mahdollistaja" ja odotan samaa myös muilta.
Mulla on joku kausi, että ihmiset ärsyttää, en jaksa olla mukava enkä sosiaalinen. En jaksa toivoa kaikille pelkkää hyvää, vaan olen pahansuopa.
En vaan jaksa noita idiootteja ympärilläni.
Yleensäottaen mua varmasti sellaisena pidetään, mutta osaan myös kyllä olla todella bitch, jos tilanne sitä vaatii.
Tosin muut saattatavat olla eri täysin mieltä...
Olen sellaista, ns. rakastettavaa tyyppiä, vakikka kääntöpuoli minussa on hankala ja varsin arvaamatonkin - ja suuttuissani olen valitettavan hirvittävä, alhainen lohikäärme.
Mutta olen myös hyvä pyytämään anteeksi, olen avulias ja lämmin, antelias ja hiton hauskakin vielä:)
Että joo, olen mielestäni ihan helvetin hyvä tyyppi, kyllä vain.
Yleensä hyvänä tyyppinä pidetään sellaista rentoa ja rempseää. Olen kaukana sellaisesta. Takakireä ja viihdyn vain omassa seurassani.
Puolitutut pitävät ylimielisenä ja ilkeänä. Mene ja tiedä...
Ainakin näin sanoi mieheni tänään kun kävin viemässä sairaalle äidilleni ruokia ja ristisanoja ym. + Lohdutin veljeäni joka ahdistuu maailmasta helposti. Lisäksi rakentelin lasteni kanssa lego linnoja ja tehtiin maja ja illalla kertoilin niille hauskoja juttuja ja naurettiin makeasti.
Osan mielestä mielettömän hyvä tyyppi, osan mielestä sietämätön ja ärsyttävä. Olen aika värikäs ja temperamenttinen persoona, ja osaa korpeaa itsevarma ja äänekäs mielipiteideni ja tunteideni ilmaisu. Toiset taas pitävät sitä rentona ja mukavana aitoutena.
otan ihmiset sellaisina kuin he ovat.