Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te prkl nostatte noita ikivanhoja aloituksia?

Vierailija
16.05.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Millä tavalla se sua häiritsee?

Vierailija
2/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no esim sillein että jos vastaat siihen ennen kuin katsot aloituksen päivämäärää, niin tuskinpa on AP enää maisemissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, typeryyttään, kuten kakkonen joka ilmeisesti myös sitä harrastaa sekä trollauksen vuoksi.

Vierailija
4/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hauskaa?

No - henk.koht teen sitä usein sen takia, että aihe kiinnostaa minua. Ja kun aloitusten taso täällä laskee normaaliakin matalammalle.

Vierailija
5/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä käsittänyt, että AP ei ole ollut vähään aikaan täällä palstalla. Että olisi siirtynyt kokonaan mitä nytten palstalle?

no esim sillein että jos vastaat siihen ennen kuin katsot aloituksen päivämäärää, niin tuskinpa on AP enää maisemissa...

Vierailija
6/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vanhasta aiheesta voisi keskustella, kun se kuitenkin on usealla aina ajankohtainen? Hölmöä tietysti vastailla jotain ko ketjun ap:lle joka on kirjoittanut viestinsä useita vuosia sitten.

Vierailija
7/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua se ei ainakaan haittaisi. Mun mielestä AP:lla viiraa muutenkin, ihan ihme aloituksia laittaa.

Vierailija
8/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on nyt osastojakso, ja hän saa kirjoittaa hyvin rajoitetusti. Kesäkuun puolen välin jälkeen pääsee taas kotio, niin alkaa varmaan taas pistää aloituksia.

Vierailija
9/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tiedän kyllä :)

Vierailija
10/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein av-mamma jumiutuu tänne loppuiäkseen. Tai jotain muuta kiinnostaa se kommenttisi tai asia. Kai sitä nyt ihmiset saavat keskustella aiheesta, vaikkei se juuri ap:lle enää olisikaan ajankohtainen. Vähän hölmöä tällainen valitus. Mee elleihin lukemaan, ja huomaat, että siellä kaikki aloitukset ovat jostain 5 vuoden takaa, ja yhä vaan ketju jatkuu..

Vierailija
11/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein av-mamma jumiutuu tänne loppuiäkseen. Tai jotain muuta kiinnostaa se kommenttisi tai asia. Kai sitä nyt ihmiset saavat keskustella aiheesta, vaikkei se juuri ap:lle enää olisikaan ajankohtainen. Vähän hölmöä tällainen valitus. Mee elleihin lukemaan, ja huomaat, että siellä kaikki aloitukset ovat jostain 5 vuoden takaa, ja yhä vaan ketju jatkuu..

aika usein av-mamma jumiutuu tänne loppuiäkseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän