Miksi te prkl nostatte noita ikivanhoja aloituksia?
Kommentit (11)
no esim sillein että jos vastaat siihen ennen kuin katsot aloituksen päivämäärää, niin tuskinpa on AP enää maisemissa...
No, typeryyttään, kuten kakkonen joka ilmeisesti myös sitä harrastaa sekä trollauksen vuoksi.
Koska se on hauskaa?
No - henk.koht teen sitä usein sen takia, että aihe kiinnostaa minua. Ja kun aloitusten taso täällä laskee normaaliakin matalammalle.
Minä olen kyllä käsittänyt, että AP ei ole ollut vähään aikaan täällä palstalla. Että olisi siirtynyt kokonaan mitä nytten palstalle?
no esim sillein että jos vastaat siihen ennen kuin katsot aloituksen päivämäärää, niin tuskinpa on AP enää maisemissa...
Miksei vanhasta aiheesta voisi keskustella, kun se kuitenkin on usealla aina ajankohtainen? Hölmöä tietysti vastailla jotain ko ketjun ap:lle joka on kirjoittanut viestinsä useita vuosia sitten.
mua se ei ainakaan haittaisi. Mun mielestä AP:lla viiraa muutenkin, ihan ihme aloituksia laittaa.
AP:lla on nyt osastojakso, ja hän saa kirjoittaa hyvin rajoitetusti. Kesäkuun puolen välin jälkeen pääsee taas kotio, niin alkaa varmaan taas pistää aloituksia.
aika usein av-mamma jumiutuu tänne loppuiäkseen. Tai jotain muuta kiinnostaa se kommenttisi tai asia. Kai sitä nyt ihmiset saavat keskustella aiheesta, vaikkei se juuri ap:lle enää olisikaan ajankohtainen. Vähän hölmöä tällainen valitus. Mee elleihin lukemaan, ja huomaat, että siellä kaikki aloitukset ovat jostain 5 vuoden takaa, ja yhä vaan ketju jatkuu..
aika usein av-mamma jumiutuu tänne loppuiäkseen. Tai jotain muuta kiinnostaa se kommenttisi tai asia. Kai sitä nyt ihmiset saavat keskustella aiheesta, vaikkei se juuri ap:lle enää olisikaan ajankohtainen. Vähän hölmöä tällainen valitus. Mee elleihin lukemaan, ja huomaat, että siellä kaikki aloitukset ovat jostain 5 vuoden takaa, ja yhä vaan ketju jatkuu..
aika usein av-mamma jumiutuu tänne loppuiäkseen...
Aloittajalle: Millä tavalla se sua häiritsee?