Onko toi Bilar-mainos rasistinen?
Kommentit (8)
Onhan se ärsyttävä kun lapsi matkii, mutta mitä muuta lapsi osaa tehdä? Lapsi rakentaa tulevaa elämäänsä matkituista asioista. Jos vanhempi on kunnollinen kansalainen ja opettaa hyvät tavat alusta lähtien, niin lapsesta tulee yleensä myös tällainen. Mutta ei mainoskanavilla ole aikaa yhden ihmisen tähden lopettaa joitain hyviä sarjoja tai olla näyttämättä elokuvia. Ja mikä WO:n zombi mainos? En ole ikinä kuullut/nähnyt. Mutta et todellakaan voi vaatia "pelottavien" ohjelmien poistamista, ennen kuin määrittelet pelottavan. Ei ohjelmia poisteta sen takia että yksi kukkahattutäti haluaa pois ohjelmat mitä tuhannet muut katsoo. Ei lapsi osaa suodattaa televisiosta faktaa tai fiktiota. Sinä olet vastuussa siitä mitä lapsesi katsoo. Vaikka en itsekkään pidä kauhu elokuvista tai sarjoista, niin ystäväpiirissäni on monia ihmisiä, jotka nauttivat tällaisten elokuvien ja sarjojen katsomisesta. Ja vaikka lapsesi säikähtää telkkarissa olevaa asiaa, odotappahan vaan kunhan hän löytää internetin salat.
Lapseni on alkanut matkimaan sitä "vvvvvvv... mä en kestääää" samoin kuin on alkanut vaatimaan kaljaa karjala mainoksia katsottuaan. VVOn zombi mainoksen jälkeen laitoimme hänet sairaalahoitoon kun pelästyi! Olenkin vaatinut mainoskanavia hyväksyttämään mainoksensa minulla ettei lapseni traumatisoidu. Olen myös vaatinut poistamaan pelottavia ohjelmia.
Tähän on ilmeisesti viitattu
odotappahan vaan kunhan hän löytää internetin salat.
Tästä tulikin mieleen seuraava sarjakuva.
http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&no=31&weekday=…
Miksi ihmeessä sen pitää sanoa "v*ttu mä en kestääääääh"
Karkkimainos ja noin törkeä :O
Lapseni on alkanut matkimaan sitä "vvvvvvv... mä en kestääää" samoin kuin on alkanut vaatimaan kaljaa karjala mainoksia katsottuaan. VVOn zombi mainoksen jälkeen laitoimme hänet sairaalahoitoon kun pelästyi! Olenkin vaatinut mainoskanavia hyväksyttämään mainoksensa minulla ettei lapseni traumatisoidu. Olen myös vaatinut poistamaan pelottavia ohjelmia.
mutta sitä en ymmärrä miksi se yksi on laitettu sanomaan " Vittu, mä en kestä.." Olihan se vittu siinä piipautettu ja noin, mutta silti tarpeetonta mielestäni viljellä kirosanoja mainoksessa.
http://www.halla-aho.com/scripta/images/veikkaus.jpg
olisiko tuosta lähtenyt liikkeelle idea?
ja kiroilu karkkimainoksissa mitä lapsi katsoo eniten on epäsopivaa.
Jossakin olutmainoksessa, jota näytetään vasta ilta 11 jälkeen olisi sopiva vaikka sanoa epämääräinen "perkele"