Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ei kasvata lapsiaan?

Vierailija
16.05.2012 |

Minä elän heidän kanssaan, he vaikuttavat minuun ja minä heihin. Muokkaamme toisiamme sekä sanoin, että teoin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me vaan eletään elämäämme, ja siihen kuuluu tiettyjä juttuja - oikeuksia ja velvollisuuksia, niin aikuisille kuin lapsillekin. Kasvattamiseksi en sitä koe. Silti voin vaatia heiltä asioita ja he minulta, ihan normaalia käytöstä ja käytöstapoja. Mutta oisko tää nyt vaan turhaa sanojen vääntelyä :)

Vierailija
2/8 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elät heidän kanssaan ja vaikutat heihin ja he sinuun, hienosti kiteytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset oppivat elämään siinä samalla.

Vierailija
4/8 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen myös kaveri.

Pelaan futista mutta tuomaroin siinä samalla. Tai ohjaan leikkiä. Minä laitan rajat. Päätän säännöistä ja lapsi kun oppii sääntöjä niin niistä voidaan alkaa poikkeamaan ja niitä muutetaan.

Vierailija
5/8 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut niin eläinten kuin lasten "kasvattamiseen" rento asenne, eli eletään vaan ihan elämää ja siinä sivussa ne lapset ja eläimet kehittyy ja kasvaa ihan hyvätapaisiksi ja omaan potentiaaliinsa.

Vierailija
6/8 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun tärkeistä aiheista, jotka ei ole osa meidän elämää, ei ainakaan perheenä, mutta joista pitää puhua, olla tietoinen ja muodostaa mielipide.

Vierailija
7/8 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoiseen tai ADHD lapseen puree kyllä rajat ja kasvattava ote. Rauhallisen pohdiskelijan kanssa sujuu esimerkillisesti eläen ja omista virheistään viisastuen.

Vierailija
8/8 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän heidän kanssaan, he vaikuttavat minuun ja minä heihin. Muokkaamme toisiamme sekä sanoin, että teoin.

Miten toimit, jos lapsi varastaa kaupasta karkkia, kun sinä et ole mukana ja kauppias soittaa sinulle kotiin? Tai mitä teet, jos murkkusi suunnittelee hankkivansa kaverinsa kanssa kaljaa koulun päättäjäispäivän illaksi? Vai oletko jo siinä vaiheessa muokkaantunut teinisi kaltaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi